روغن MASTERCOOL

روغن برودتی mastercool یکی از معتبرترین روغن های صنعتی به منظور حفظ و دوام قطعات کمپرسورهای سرمایشی می باشد. امروزه برندهای معتبری در زمینه تولید انواع روغن به منظور حفاظت از سیستم های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی مشغول فعالیت هستند. کمپانی مستر کول ایالات متحده آمریکا نیز یکی از معروفترین کمپانی ها در این زمینه می باشد.

مشاهده بیشتر


نقد و بررسی

کمپرسورهای ماندگار با روغن برودتی mastercool  

روغن برودتی mastercool یکی از معتبرترین روغن های صنعتی به منظور حفظ و دوام قطعات کمپرسورهای سرمایشی می باشد. امروزه برندهای معتبری در زمینه تولید انواع روغن به منظور حفاظت از سیستم های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی مشغول فعالیت هستند. کمپانی مستر کول ایالات متحده آمریکا نیز یکی از معروفترین کمپانی ها در این زمینه می باشد. این کمپانی ارائه کننده نسل جدیدی از روغن های کمپرسور به نام روغن برودتی مسترکول می باشد که از اثربخشی و کیفیت بی نظیری در مقایسه با روغن های موجود در بازار برخوردار می باشد.

در واقع صاحبان صنایع دلیلی برای استفاده از سایر روغن های موجود در بازار نمی بینند زمانی که فقط یک بار از انواع روغن برودتی مسترکول استفاده کرده و نتایج شگفت انگیز و تاثیرات آن را بر قطعات کمپرسورها به وضوح دیده اند. تولیدکنندگان و دارندگان سردخانه های صنعتی مجهز ونیز کارشناسان نصب و نگهداری کمپرسورهای سرمایشی باور دارند که بدون شک روغن برودتی mastercool یکی از بهترین روغن های موجود در بازار است که می تواند به نوعی عمر مفید سیستم را افزایش داده و کارایی قطعات آن را تضمین کند.

اگر هنوز هم فکر می کنید در خصوص استفاده از انواع روغن مسترکول به نتیجه قطعی نرسیده اید حتما این مطلب را تا به انتها بخوانید. یقین داریم که بعد از مطالعه این مطلب تصمیم گیری برای شما آسانتر خواهد بود و شما با خیال راحت روغن مسترکول را به عنوان یکی از گزینه های مطمئن انتخاب خواهید کرد. بنابراین توصیه می کنیم حتما در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا درباره این محصول استثنایی و پرکاربرد اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

آشنایی با کمپانی تولید کننده انواع روغن برودتی master cool

کمپانی مستر کول که در اصل یک کمپانی چند ملیتی می باشد فعالیت حرفه ای خود را از حدود 40 سال قبل در ایالات متحده آمریکا آغاز کرد. این کمپانی در زمینه تولید انواع روغن های روانکاری سیستم های تبریدی از قبیل روغن برودتی مسترکول و روغن پمپ های وکیوم فعالیت گسترده ای دارد. شعب نمایندگی این کمپانی در بیش از 60 کشور مختلف جهان قرار دارند. با این وجود دفاتر نمایندگی این کمپانی در کشورهای بلژیک و برزیل در صدر سایر شعب قرار دارند و توانسته اند فعالیت های چشمگیری را در این زمینه ارائه نمایند.

طراحی منحصر به فرد و نوآوری در تولید محصولات متنوع و همچنین تمرکز بر ارائه فناوری های جدید از جمله محورهایی است که در حوزه فعالیت کمپانی مستر کول تاثیر بسزایی نهاده است. کیفیت تولید این محصولات از جمله انواع روغن برودتی mastercool منطبق بر استانداردهای جهانی بوده و در زمینه ارائه محصولات منطبق با انواع سیستم های تهویه مطبوع یک شگفتی به شمار می رود.

ویژگیهای روغن برودتی mastercool

روغن برودتی مسترکول به عنوان یک محصول کارآمد و پرکربرد در صنایع سرمایشی دارای ویژگیها و مزایای متعددی می باشد که در این بخش به بررسی مهمترین خصوصیات موثر انواع روغن برودتی که موجب تمایز آن از سایر محصولات مشابه شده است می پردازیم. این ویژگیها عبارتند از:

  • ویسکوزیته مناسب
  • سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف
  • اثربخشی طولانی
  • ضد اکسیداسیون
  • پاکسازی ولایه برداری رسوبات
  • قیمت مناسب
  • روانکاری عالی

در ادامه به ترتیب هر یک از ویژگیهای روغن برودتی mastercool  را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

ویسکوزیته مناسب

یکی از ویژگیهای بارز روغن برودتی mastercool خلوص و غلظت بسیار عالی این محصول می باشد. در واقع ویسکوزیته روغن برودتی مستر کول موجب ماندگاری بیشتر اثرات روغن کاری می شود. هر چند عوامل مختلفی در خلوص و آلایندگی روغن برودتی  mastercool  نیز موثر هستند با این وجود غلظت آن از هر نظر منطبق با معیارهای روغن های با کیفیت و درجه یک جهان می باشد.

سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف

ترکیبات موجود در روغن برودتی mastercool به گونه ای در نظر گرفته شده اند تا در هر نوع آب و هوا و شرایط مختلف توان مقاومت داشته و بتوانند در برابر اثرات محیطی از ثبات و پایداری شیمیایی بالایی برخوردار باشند.این نکته یکی از مهمترین ویژگیهای روغنهای برودتی مرغوبی می باشد که توانسته اند در برندهای معتبر ارائه شده و از این نظر توان رقابتی خود را در بازار تولید حفظ کنند.

اثربخشی طولانی

از جمله ویژگیهایی که در هر یک از روغن های مرغوب و با کیفیت موجب تمایز آن می شود اثربخشی طولانی آن بر قطعات مورد نظر می باشد. روغن برودتی مستر کول نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می توان تاثیر آن را در سیستم حتی با گذشت مدت زمان طولانی نیز مشاهده کرد. البته لازم است حتما در دوره های معینی که کمپرسورها توسط سرویسکاران مجرب تست و بازبینی می شود از خلوص و غلظت روغن برودتی mastercool نیز اطلاع پیدا کرد.

ضد اکسیداسیون

ترکیبات موجود در روغن برودتی mastercool مانع وجود هر نوع خوردگی و زنگ زدگی قطعات در اثر مجاورت با عوامل اکسیداسیون می شوند. این ویژگی موجب افزایش عمر مفید دستگاه و همچنین حفاظت از قطعات مختلف آن می شود.

پاکسازی ولایه برداری رسوبات

روغن برودتی mastercool به دلیل لایه برداری و پاکسازی رسوبات و لای و لجن موجود در سیستم به عنوان یک روغن لایه بردار نیز شناخته می شود. روغن برودتی مستر کول با ترکیب ویژه ای که دارد از تشکیل لایه های مختلف و رسوبات گوناگون بر روی قطعات مختلف سیستم جلوگیری می کند.

قیمت مناسب

از جمله ویژگیهایی که موجب می شود تا خریداران نسبت به انواع روغن برودتی مستر کول گرایش بیشتری پیدا کنند غیر از چند منظوره بودن آن قیمت مناسبی می باشد که این محصول دارد. به همین دلیل فروش انواع روغن برودتی mastercool در بازار و یا از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی مورد استقبال زیادی از جانب مشتریان این محصول قرار گرفته است.

روانکاری عالی

ترکیبات موجود در روغن برودتی مستر کول موجب تسهیل روند قطعات مختلف داخلی سیستم می شود. این کار موجب سرعت بخشیدن به روند تهویه و نیز خنک کاری سیستم های مختلفی می شود که در سردخانه های مجهز صنعتی و انواع کمپرسورهای تبریدی می شود. البته لازم است برای خرید روغن کمپرسور متناسب با سیستم مورد نظرتان اصالت این محصول را در نظر بگیرید.

خرید روغن برودتی مسترکول

برای خرید روغن مسترکول می توانید به صفحه مربوط به این روغن مراجعه و یا با مجموعه سرمایش تماس حاصل نمایید تا علاوه از مشاوره در خصوص انتخاب روغن برودتی مناسب از قیمت این محصول هم اطلاع پیدا کنید.

  • سجاد
 مرتضوی

    توصیه میکنم روغن خوبی ست

    پاسخ دهید

  • علی
 کرمی

    قیمت مناسب

    پاسخ دهید

  • موسی
 کریمی

    سلام. ارسال کننده اصلا درب منزل رو نزدند و کالا رو مرجوع کردند. خواهشمند است با ایشان برخورد نمایید.
    متاسفم واقعا

    پاسخ دهید

  • سیدعلی
 رهنما

    هنوز استفاده نکردم و از روی نظرات خریداران سفارش دادم. البته روغن کنجدش رو قبلا استفاده کرده بودم که راضی بودم

    پاسخ دهید

  • بهنام
 دهقانی

    بین محصولات موجود انتخاب سالمی است

    پاسخ دهید

  • کاظم
 کشاورز

    مدتهاست از روغن سمن استفاده میکنم فقط حیف که بسرعت داره قیمتش میره بالل

    پاسخ دهید

  • علی رضا
 بیات

    واقعا بهترین این محصول است

    پاسخ دهید

  • نادر
 تبریزی

    نات اکتیو – zaa دوربین بی نظیر!

    پاسخ دهید

  • بهروز
 مرتضوی

    این محصول خیلی خوش دست و زیبایی هست

    پاسخ دهید

  • احمد
 بهاور

    حرف نداره

    پاسخ دهید

  • محمدحسن
 نادری

    خوبه میشه بهترم باشه

    پاسخ دهید

  • بهرام
 رشیدی

    خیلی خوبه. حتما بخرید

    پاسخ دهید