کمپرسور منیروپ دانفوس

نقد و بررسی

آنچه باید درمورد کمپرسور منیروپ دانفوس بدانیم

اگر ما را با مقاله های قبلی دنبال کرده باشید و از محتوای قبلی مقالات ما مطلع باشید تا حدودی با کمپرسور و سیستم های برودتی آشنایی پیدا کرده ایم و این سیستم ها را و کاربرد کمپرسور را درون آن ها میشناسید. کمپرسور قطعه ای میباشد که گاز و هوای موجود را فشرده میسازد و  کمپرسور ها انواع متفاوتی دارند، یا کمپرسور روتاری هستند یا خطی و یا پیستونی میباشند.

هر کدام از انواع کمپرسور برای کاری مناسب میباشد اما عمده استفاده از کمپرسور درون سیستم های تبریدی میباشد مثلا دستگاه های تهویه مطبوع در صنایع یا لباسشویی ها، کولر گازی، یخچال و…. که از این محصولات و قطعات سازنده استفاده میشود. کمپرسور ها در انواع مختلف و اندازه های مختلف و همچنین ظرفیت های مختلف متناسب با نیاز و دستگاه مورد استفاده ساخته شده اند و برندها و شرکت های متفاوتی به ساخت و پرداخت کمپرسور مشغول میباشند و این سیستم  را راه اندازی میکنند جالب است بدانید که هر کمپرسور یک راه انداز دارد و این راه انداز مخصوص به خود کمپرسور میباشد. همچنین برندها نیز برای مدل های مشابه راه انداز متفاوتی دارند که این تفاوت موجب شده نتوان از کمپرسور ها به جای همدیگر استفاده نمود و نحوه راه اندازی  و دیگر اطلاعات لازم که درمورد یک کمپرسور که مصرف کننده باید بداند با بر چسبی بر روی آن قرار میدهند از برندهایی که در قسمت های قبلی معرفی کردیم برند هایتک بود، پاناسونیک و همچنین برند ال جی که مختصر توضیحاتی در مورد این سه برند و ‌کشورهای  سازنده آن ها، ظرفیت کمپرسور ها و…  توضیحات کوتاه و مختصری دادیم در این مقاله قصد داریم درمورد کمپرسور منیروپ دانفوس صحبت کنیم و این کمپرسور را بشناسیم.

 کمپرسور منیروپ دانفوس

دانفوس را میتوان یکی دیگر از شرکت های سازنده کمپرسور نام برد که محصولات مرغوب وبا کیفیت جهانی و با خط تولید در چند کشور مورد استفاده شرکت ها و سازندگان سیستم های تبریدی میباشد. منیروپ دانفوس از تولیدهای شرکت دانفوس میباشد این شرکت در دانمارک تاسیس شد و انواع قطعات مکانیکی را تولید میکند محصولات دانفوس در کشور هایی همچون فرانسه، چین، دانمارک و مکزیک تولید میشوند و در سراسر دنیا به فروش میرسند شرکت دانفوس در ایران نیز نمایندگی دارد و کمپرسور  و دیگر قطعات مکانیکی تولیدی این شرکت از جمله کندانسور، شیر آلات، لوازم اندازه گیری و… را به فروش میرساند همچنین این شرکت مانند‌ شرکت gmcc آمادگی دارد که در صورت نیاز و خواست شما کمپرسور اختصاصی با سایز مناسب و دلخواه شما را بسازد و برای شما ارسال گرداند و اما کمپرسور منیروپ دانفوس این کمپرسور در سیستم های تبریدی به دلیل اینکه سازگار با انواع گاز های برودتی میباشد بسیار زیاد مورد استفاده قرار میگیرد محل نصب کمپرسور منیروپ دانفوس در سیستم تبریدی قبل از کندانسور و بعد از اپراتور میباشد. این شرکت که از سال ۱۹۳۳به ساخت ‌قطعات ‌الکترونیکی مشغول میباشد، محصولات و قطعات ساخته شده خود را با کیفیت بالا و طول عمر بسیار بالایی به بازار عرضه میکند. کمپرسور تولیدی شرکت دانفوس قدرت مکش صد درصدی گازبرودتی موجود را دارد و همچنین در مقابل ضربه هنگام ورود گاز ایمن بوده و صدای بسیار پایینی دارد. کمپرسور های منیروپ دانفوس در سه مدل در بازار ارائه و ساخته میشوند،  که این مدل ها از قرار زیر میباشند:MT, MTZ, NTZ که هر کدام از این مدل ها خود ویژگی های متفاوت و منحصر به خود را دارند و در مدل های متفاوتی ساخت با کارایی ها و توان مصرفی و تولیدی متفاوت  به بازار ارائه میگردند البته وجه اشتراکی در هر گروه وجود دارد که در ادامه برای شما شرح‌ خواهیم داد. این کمپرسور ها را میتوان‌ هم برای برق تک فاز و هم برق سه فاز مورد استفاده قرار داد گاز هایی که کمپرسور منیروپ دانفوس مورد استفاده قرار میدهد گازهای مبردی هستند که برای محیط زیست خطرناک ‌نبوده و توسط دانشمندان ساخته شده است. همچنین‌ این گاز ها دیگر لایه ‌ازون را سوراخ نمیکند. این به این معنی نیست که این گاز ها کاملا بی خطر بوده و خطرناک نمیباشد، ممکن است خطراتی نیز داشته باشند اما در مقایسه با خطرات گاز های تبریدی ابتدایی برای سلامت انسان و همچنین محیط زیست خطر کمتری دارند.

کمپرسور منیروپ دانفوسکمپرسورمنیروپ دانفوس

کمپرسور منیروپ دانفوس مدلMT

این مدل برای دمای بالا و پایین طراحی شده است روغن مورد استفاده در این کمپرسور روغن معدنی ۱۶۰پی میباشد و با گاز مبرد r22نیز کارایی میدهد. همچنین این مدل از کمپرسور نسبت به ضربه هنگام ورود گاز ایمن بوده و صدای بسیار کمی دارد.

کمپرسور منیروپ دانفوس مدلMTZ

این مدل نیز برای دماهای بالا و پایین طراحی شده همچنین این مدل از کمپرسور های رفت و برگشتی بسته میباشد در ۱۸مدل ساخته شده است و روغن مورد استفاده در این کمپرسور۱۶۰پی پلی استر میباشد ، گاز های مبردی که این کمپرسور با ان ها سازگار است ازجمله:r404,r134a و…. میباشد تمامی کمپرسور های تولیدی شرکت دانفوس نسبت به ضربه هنگام ورود گاز ایمن بوده و صدای بسیار کمی دارند.

کمپرسور منیروپ دانفوس مدل NTZ

این کمپرسور از مدل کمپرسور های رفت و برگشتی بوده و در نه مدل  ساخته میگردد. دمایی که برای این ‌کمپرسور میباشد منفی چهل و پنج درجه تا منفی ده درجه میباشد گاز تبریدی این کمپرسور نیز r507,r404میباشد. کلیه تولیدات شرکت‌ منیروپ دانفوس نسبت به ضربه ایمن بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشند. همچنین این محصولات دارای ضمانت خرید و پشتیبانی میباشند مخصوصا که در ایران نمایندگی مستقیم دارند.

 کمپرسور  منیروپ دانفوس  مدل روتاری

کمپرسور منیروپ دانفوس شرکتی بین المللی بوده که تنوع بسیار زیادی از محصولات را دارا میباشد از محصولات تولیدی این شرکت بزرگ و تولید کننده جهانی در بالا تعدادی از مدل ها را نام بردیم‌. اکنون نوبت کمپرسور روتاری از مدل های کمپرسور منیروپ دانفوس میباشد که در این شرکت با چندین مدل و متناسب با تکنولوژی روز دنیا تولید و به سایر کشور ها صادر میگردد. کمپرسور های این ‌شرکت صدای کمپرسور را به شدت کاهش داده وبا انعطاف پذیری زیادی که دارند قابلیت نصب عمودی و ‌افقی را دارا میباشند، همچنین سعی شده قطعات کمتری برای راحتی فرد  درون سیستم باشد تا فرد ویا مصرف کننده در هنگام راه اندازی ان با مشکل و سختی رو برو نگردد. به همچنین ‌کمپرسور منیروپ دانفوس تنظیمات محصولات خود را ساده کرده تا براحتی بتوانید این محصولات را تنظیم و مورد استفاده قرار دهید. کمپرسور منیروپ دانفوس سعی کرده است کارایی این کمپرسور را افزایش دهد که تا ده یا پانزده درصد بیشتر از کمپرسور اسکرول یا متقاطع (کمپرسور هایی که در بالا توضیح دادیم) بیشتر میباشد به همچنین با کم‌ کردن قطعات هزینه جاری درمورد این کمپرسور را کاهش داده است تا هم تولید آن به صرفه باشد و هم خرید آن کمتر هزینه ای در بر داشته باشد. مورد دیگری که ‌منیروپ دانفوس در مورد کمپرسور روتاری خود به آن اهمیت داده است مصرف پایین انرژی در این مدل میباشد که سعی شده است کمترین میزان مصرف انرژی با بالاترین کاردهی و راندمان ‌را داشته باشد.

کمپرسور اسکرول

علاوه بر مدل های متنوع کمپرسور متقاطع، کمپرسور های روتاری، کمپرسور منیروپ دانفوس به تولید کمپرسور اسکرول در مدل ها و طرح های گوناگون مشغول میباشد، که این محصول خود را مانند سایر محصولات خود سعی کرده است سازگار با محیط زیست و با  افزایش کارایی و بهره وری  تولید نماید. کمپرسور اسکرول  را برای سیستم تهویه مطبوع، کولر های گازی و سیستم های تبریدی بزرگ مورد استفاده قرار میدهند این سیستم  با روان کاری فوق العاده عمر بسیار بالایی دارد که با برق سه فاز عمل میکند. روغن روان کنند و مورد استفاده در کمپرسور اسکرول در کمپرسور منیروپ دانفوس از نوع مواد معدنی بوده و با سیستم ضد لرزش و عایق تولید میگردد.

این شرکت علاوه بر این‌ کمپرسور ها به تولید کمپرسور هایی در سایز مینی و میکرو مشغول میباشد و این ‌دو ‌نوع  کمپرسور را برای مصرف  تولید و عرضه میکند و هم برای سرد خانه های صنعتی و تجاری بسیار بزرگ نیز کمپرسور مخصوص تهویه تهیه و تولید میکند. کمپرسور منیروپ دانفوس هر کدام از کمپرسور های خود را بر اساس کارایی خاصی طراحی و تولید کرده است که از آن ها در صنعت ، ساختمان لوازم خانگی الکترونیک و… مورد استفاده قرار میدهند. همچنین ایمنی و کارایی بالا و داشتن عایق و پوشش برای جلوگیری از ایجاد صدا بر روی این کمپرسور ها محصولات منیروپ دانفوس را از سایر رقیبان و تولید کنندگان کمپرسور منیروپ دانفوس متفاوت کرده است و در نو ع خود بی نظیر و خاص گردانیده است.

این شرکت محصولات خود را به کشور های اروپایی، افریقایی، آسیایی و… صادر میکند و همانطور که در بالا برای شما توضیح ‌دادیم در بسیاری از کشور های جهان دفتر تولیدی دارد به تازگی کمپرسور  منیروپ دانفوس در  کارخانه و دفتر خود در افریقای جنوبی   شروع به کار کرده است و این نشان از تجارت و محبوبیت بین المللی این تولید کننده قطعات مکانیکی میباشد که پر همه جای جهان وسیع پراکنده شده است. محصولات این شرکت درون کشور ما نیز حضور دارند و شما میتوانید براحتی از طریق نمایندگی ها کمپرسور منیروپ دانفوس را تهیه کنی. همچنین از طریق سایت هایی که اقدام به فروش از طریق اینترنت نموده اند اگر اطلاعات لازم‌ جهت کمپرسور مورد نیاز خود را دارید میتوانید اقدام‌ به خرید یکی از محصولات شرکت دانفوس نمایید. البته به دلیل شرایط تحریم شما نمیتوانید به طور مستقیم کمپرسور منیروپ دانفوس را از سایت های خود این شرکت خریداری کنید و باید خرید خود را از طریق نمایندگی ها و یا سایت های فروش داخلی انجام‌ دهید. امیدوارم که با توضیحات ما مقداری بر آنچه که شما درمورد شرکت دانفوس و کمپرسور منیروپ دانفوس و این برند جهانی میدانستید افزوده باشد و در استفاده و خرید کمپرسور برای شما مفید واقع گشته باشد. هر چند مطالب ما بسیار ابتدایی و در حد معرفی محصولات این شرکت بود و به بررسی اطلاعات فنی آن نپرداختیم.

 

  • عباس
 طالبی

    قيمت خوب//به صرفه//قيمت خوب در شگفت انگيز

    پاسخ دهید

  • حبیب
 صمدی

    قیمت این محصول در بیرون ۳۰۰تومان ارزانتر از سرمایشکالاست

    پاسخ دهید

  • رضا
 فلاح

    من هفته پیش خریدم و سریع به دستم
    خود دستگاه ش خیلی خوبه فقط شیلنگ ش ضعیفه و مهره ای که سر شیلنگ برای وصل شدن به والف لاستیک هست ،رزوه ش زود خراب میشه
    من میخواستم یه تفنگی برا سرش وصل کنم متاسفانه نمیشه

    پاسخ دهید

  • یدالله
 امامی

    وسیله خوب و کار راه اندازیه.من پنج سال با یکی از همینا به پنچر گیری و تنظیم باد نرفتم و بخاطر اشتباه خودم دستگام از کار افتاد.
    اگه میخواین این دستگاه واستون بمونه و کار کنه به این نکات ساده توجه کنید.
    ۱.حتما ماشینو اول روشن کنید بعد کلید پاور کمپرسورو بزنید.
    ۲.اصلا از فندکی استفاده نکید و به سر باتری وصل کنید.
    ۳.برای لاستیک ماشین حتما حتما دو چرخ رو که باد کردین به دستگاه استراحت بدید و بزارید کامل خنک شه.
    در ضمن اینم بگم جک زدن ماشین قبل از باد زدن هیچ تاثیری نداره مگر اینکه لاستیک کاملا خوابیده باشه زیر ماشین.
    یادتون نره اشتباه منو نکنید.بزارید بعد پنج دقیقه روشن بودن، دستگاه استراحت کنه وخنک شه.
    ممنون از سرمایشکالا.قیمت این دستگاه در سرمایشکالا اختلاف زیادی با بازار نداره.
    پس همین جا سفارش بدید.

    پاسخ دهید

  • میثم
 زارع

    خیلی زیبا و با کیفیته
    کم جا
    برای هر ماشینی نیازه

    پاسخ دهید

  • احسان
 بهرامی

    خود کمپرسور بد نیست و دوچرخه و توپ و ….رک به راحتی باد میکنه و از پس باد کردن لاستیک خودرو هم بر میاد اما برای مثال انبر دست همراه کمپرسور با فشار بسیار کم به راحتی شکست !!! کلا لوازم همراهش کیفیت پایینی داره اما خودش بد نیست البته فعلا…

    پاسخ دهید

  • احسان
 عابدی

    حتما اتفاق افتاده که توی جاده لاستیک میخوابه.باید با چه دنگ و فنگ و خطری لاستیک رو عوض کنی.
    ولی با پمپ باد میزنی و میری اولین اپاراتی کارت رو راه میندازی.
    در ضمن برا کنار دریا و تیوپ بازی روی برف خوبه
    راحت باد میزنی و کار مردم رو هم راه میندازی

    پاسخ دهید

  • غلامرضا
 کلباسی

    خیلی خوبه

    پاسخ دهید

  • حامد
 رضایی

    کیفیتش خوبه و یه جعبه تکمیل هست برای ماشین

    پاسخ دهید

  • حمیدرضا
 فتحی

    من از این دو تا گرفتم و راضی هستم، یه بار هم لاستیک وانت با،. بار بلند کرد

    پاسخ دهید

  • سیدحسین سهرابی

    لطفا رنگ مشکی و خاکستریشو موجود کنید

    پاسخ دهید

  • محمدعلی
 افتخاری

    مگه داریم رو دست این محصول

    پاسخ دهید

  • علی اصغر
 طالقانی

    بهتر از این نمیشه

    پاسخ دهید

  • یعقوب
 خمسه

    خیلی عالی هست حتما بخرید

    پاسخ دهید

  • کاظم
 صادقی

    این محصوله خییلی خوبیه.

    پاسخ دهید