اورلود یک اسب

نقد و بررسی

اورلود کمپرسور یک اسب

در صورتیکه در یک یخچال یا دستگاه برودتی که دارای کمپرسور میباشد،شکلی پیش بیاید،قبل از اینکه به سیم پیچ موتور صدمه وارد شود اورلود وارد عمل شده و برق دستگاه را قطع می نماید.در صورتیکه بعد از هر بار روشن شدن یخچال یا فریزرتان بعد از چند ثانیه کارکردن صدای تیک تیک از پشت یخچال فریزر شنیدید ،احتمالا یک ایراد در مدار وجود دادرد ودستگاه شما مرتب در حال اورلود کردن است.در این مواقع وظیفه تکنسین است که ایتدا موتور یخچال را به صورت مستقیم وبدون رله و اورلود تست نماید.در صورتیکه مشکل از موتور نبود نوبت تست کردن رله و اورلود میرسد.

کمپرسور برودتی یک اسب جزوء کمپرسور های صنعتی به حساب می آید.این موتورها را معمولا بر روی یخچال های نوشابه،یخچال قصابی و….. نصب می کنند.حتما توجه داشته باشید که اورلود یکی از قطعات مهم در هر مدار برودتی به حساب می آید.با توجه به گران بودن قیمت موتورهای برودتی صنعتی،استفاده از اورلود میتواند از بروز خسارات مالیه بسیار زیادی جلوگیری به عمل آورد.زیرا در صورتیکه در مدار برودتی مشکلی پیش آید،اورلود اولین قطعه ای میباشد که وارد عمل شده وبرق دستگاه را قطع مینماید تا به سیم پیچ صدمه وارد نشود.

قیمت اورلود برودتی

قیمت اورلود های برودتی بر اساس قدرت و کیفیت قطعاتی که دارند ارزیابی میشود.با توجه به جنس قطعات داخلی اورلود مانند فنر،پلاتین،سوکت و…. قیمت این قطعه بالا وپایین میرود.در صورتیکه اورلود استوک میخواهید خریداری کنید به وسیله برق 110 میتوانید این قطعه را تست نمایید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.برای دریافت قیمت دقیق اورلود یک اسب میتوانید با استفاده از چت انلاین سایت ویا با تلفن 05138595333 تماس حاصل نمایید تا همکارانمان در واحد فروش قیمت قطعات را به شما شرح دهند.

  • اسدالله
 کریمی

    این محصول خوب و برای همه کارها عالیه

    پاسخ دهید

  • عبدالرضا
 رنجبر

    اگه پولشو دارین حتما بخرید ولذت ببرید

    پاسخ دهید

  • عباس
 عبادی

    این این محصول عالی هست

    پاسخ دهید

  • محمدجواد
 داوودی

    یعنی هیچ عیبی نمیشه رو این این محصول گذاشت

    پاسخ دهید

  • عبدالرضا
 محمودی

    بی نظیر هستش

    پاسخ دهید

  • ابوالفضل
 فاظلی

    خیلی خوب بود عالی

    پاسخ دهید

  • حبیب
 اسکندری

    این محصول این محصول که دیگه جای تعریف نداره عالی

    پاسخ دهید