پک شارژ گاز (اقتصادی)

4,350,000

نقد و بررسی

برای شارژ گاز وسایل برودتی مانند انواع یخچال فریزر ها ، کولر های گازی،خودرو،سردخانه ها و…… نیاز به ابزار و لوازمی میباشد که بتواندند عملیات شارژ گاز را انجام دهید. محصولی که قصد داریم در این مطلب معرفی کنیم ، تشکیل شده از تمامیه لوازم شارژ گاز. با خرید این پکیج به هیچ ابزا ر دیگری نیاز نخواهید داشت.

اگر در ابتدای کار خود هستید، پک شارژ گاز اقتصادی برای شما بهترین گزینه خواهد بود. با خرید پک شارژ گاز میتوانید انواع لوازم برودتی را شارژ گاز نمایید. در ادامه به معرفی تمامیه لوازم این پکیج میپردازیم.

لوازم شارژ گاز سرمایش
همانطور که در تصویر مشاهده میکنید، این پک شامل یک کمپرسور یخچالی با قدرت 1/3 اسب بخار میباشد که میتوانید عملیات فشار و مکش را به راحتی با این کمپرسور انجام دهید.
بعد از کمپرسور نوبت به یک گاز 150 گرمی کانادایی میرسد که سرمایش فوق العاده زیادی را به همراه دارد.

گیج دوقلو از برند منیفولد که دارای کیفیت بالایی میباشد و به راحتی میتوانید تا چندین سال از این گیج 2 قلو استفاده کنید. محصول بعدی که در این پکیج قرار دارد نشت یاب و نشت گیر است.با استفاده از این محصول علاوه بر اینکه میتوانید محل نشتی را پیدا کنید، میتوانید نشتی را مسدود نمایید.(با کمترین هزینه ممکن)

گاز برودتی 3/5 کیلویی برند کولیب محصول بعدی این پک شارژ گاز اقتصادی میباشد. گاز برودتی کولیب یکی از با کیفیت ترین گاز های برودتی موجود در بازار است. در حال حاضر که قیمت گاز های برودتی سر به فلک کشیده است ،این گاز 3/5 کیلویی میتوانید نیازتان را برای چندین بار شارژگاز برطرف کند.

کیف اورینگ برند پوکا که دارای 260 عدد از انواع اورینگ ها در سایز های مختلف میباشد. اکثر تکنسین ها و متخصصین از اورینگ های این برند استفاده میکنند. محصول بعدی ترمومتر دیجیتال برای اندازه گیری حرارت میباشد.یک محصول کوچک با کارایی فوق العاده که در اکثر مواقع نیازتان را به دستگاههای بزرگ برطرف مینماید.

آخرین قطعه این پک فوق العاده ،شیر شارژ گاز از برند xpert میباشد.(R12 to R134)

چنانچه هرگونه سوالی درخصوص پک شارژ گاز اقتصادی داشتید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا در کوتاهتریبن زمان ممکن به سوال شما عزیزان پاسخ دهیم. همچنین میتوانید با شماره تلفن 05138595333 تماس بگیرید یا در واتس اپ به شماره 09151515154 پیام دهید.

  • مهرداد
 امین

    این محصول عالیه ممنون از این سایت

    پاسخ دهید

  • منصور
 خمسه

    لطفا موجودش کنین

    پاسخ دهید

  • هادی
 زمانی

    بسیار عالی

    پاسخ دهید

  • بهرام
 حبیبی

    هر چی بگم کم گفتم دوبینش مخصوصا حرف نداره

    پاسخ دهید

  • اسماعیل
 قادری

    این محصول خیلی خوبیه واقعا ارزش خریدن داره

    پاسخ دهید

  • عیسی
 قادری

    از همه جهت عالی

    پاسخ دهید

  • ناصر
 نامور

    خوب

    پاسخ دهید

  • ابوالفضل
 شکیبا

    عالی خوب محشر

    پاسخ دهید