کمپرسورسردخانه
کمپرسور بیتزر BITZER

کمپرسور بیتزر BITZER

معرفی کمپرسوربیتزر

کمپرسور بیتزر یکی از کمپرسورهایی می باشد که در انواع سیستم های سرمایشی و در صنایع بزرگ و وسیعی همچون تاسیسات، داروسازی، تهویه مطبوع، فولاد سازی، صنایع غذایی، کاشی و سرامیک و صنایع نفت و گاز به صورت گسترده و پیشرفته ای مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر این گونه صنایع برای انجام عملیات تولید خود به کمپرسور بیتزر نیاز دارند و باید برای خنک سازی دستگاه های خود از این کمپرسور استفاده کنند تا به دستگاه های آنها آسیبی نرسد.

تاسیس شرکت بیتزر :

 کمپرسور بیترز یکی از شرکت های برجسته آلمانی می باشد که حوزه فعالیت آن در فراهم نمودن تجهیزات صنایع تهویه مطبوع و برودتی است. این شرکت، یکی از شرکت هایی می باشد که به طور پیوسته محصولات و خدماتی جدید را در عرصه صنایع برودتی و تهویه مطبوع به بازاهای مختلف جهان عرضه می دارد. بسیاری از افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند و خریدار صنایع برودتی هستند، محصولات این شرکت را بر برندهای دیگر ترجیح می دهد.

کمپرسور بیتزر در کشور آلمان ساخته می شود و از طریق نمایندگی هایی که در هر کشور دارد محصولات خود را عرضه می کند. یکی از این کشورها ایران می باشد که نمایندگی های مجاز کمپرسور بیتزر را دارا می باشد. شما می توانید از طریق سفارش دادن به نمایندگی ها مجاز این محصولات، کالای مورد نظر خود را دریافت کنید.

کاربرد کمپرسور بیتزر :

همانطوری که بیان نمودیم کمپرسور بیتزر در انواع سیستم های سرمایشی و تاسیسات بزرگی همچون صنایع غذایی، فولاد سازی، داروسازی و… به کار می رود. ولی به طور کلی از مهمترین کاربردهای کمپرسور بیتزر می توانیم مواردی به شرح زیر را بیان کنیم.

1.انواع چیلرهای تراکمی صنعتی و مسکونی

  1. سردخانه هایی که زیر صفر و بالای صفر هستند. از جمله این سردخانه ها می توانیم سردخانه لبنیات، سردخانه میوه، سردخانه گوشت و مرغ، سردخانه صنعتی و … را نام ببریم.
  2. انواع سیستم های تهویه مطبوع

انواع کمپرسور بیتزر :

کمپرسورسردخانه بیترز همانطوری که برای موارد گوناگون تاسیساتی مورد استفاده قرار می گیرد، در انواع گوناگونی با قدرت و استحکام متفاوتی تولید می شود که در ادامه بیان می کنیم.

کمپرسورهای سمی هرمتیک پیستونی :

این کمپرسور به موتور الکتریکی با قدرت بالایی مجهز می باشد که صفحه سوپاپ آن بسیار با کیفیت است و دنده هایی که در آن به کار رفته است قابل کنترل و تغییر و ضد سایش می باشند. از جمله ویژگی های بارز این دستگاه شامل :

با انواع گازهای برودتی تولید شده درون دستگاه سازگاری دارد.

لرزش آن بسیار کم می باشد و صدای پایینی دارد.

زمانی که دمای کندانسور افزایش پیدا کند با آن سازگاری دارد.

دارای شیرآلات و سطوح بهینه سازی شده می باشد که مصرف انرژی را کاهش می دهد.

گاز مود در دستگاه را در شرایطی که پمپ گرما بالای صفر باشد بهینه سازی می کند.

ضریب عملکرد کمپرسور بیتزر نسبت به مدل های دیگر 12 درصد افزایش دارد.

کمپرسور سمی هرمتیک اسکرو :

این دسته از کمپرسورها برای کارهای تجاری و صنعتی بسیار مناسب می باشد و با انواع گازهای تولید شده در دستگاه سازگاری بالایی دارد. استفاده کردن از این دستگاه به شما امکان ظرفیت و مکانیکی می دهد. مدار موازی که در این کمپرسور وجود دارد اطمینان پذیری و تطبیق پذیری بالایی را برای کارکرد آن فراهم می کند.

این کمپرسور در سیستم های تهویه ای مورد استفاده قرار می گیرد که دمای آن بالای صفر باشد.

طراحی انجام شده در آن بسیار با دوام است.

کاربرد بسیار بالایی در سیستم هایی دارد که دمای آنها زیر صفر است.

مصرف انرژی پایین آن در هر دو حالت پربار و کم بار یکی از مزیت های آن می باشد.

با تمامی گازهای برودتی در دستگاه سازگاری دارد.

عملکرد این کمپرسور با روغن های BSE170 برای گازهای R134A- R404A- R507A  و روغن B100 برای گازهایی که دمای آنها از 5 تا 50 درجه می باشد و باید دمای کندانسور آن هم کمتر از 45 درجه باشد. و روغن B150SH برای دمای کمتر از 60 درجه کندانسور می باشد.

کمپرسور دو مرحله ای :

کمپرسور بیتزر دو مرحله ای، گاز درون دستگاه را در دو مرحله فشرده می کند که از این مدل کمپرسور بیشتر برای سردخانه هایی با دمای پایین استفاده می شود. مایع درون کمپرسور که دو بار فشرده شده است ظرفیت سرمایش درون دستگاه را افزایش می دهد و بازدهی سیستم را تداوم و بهبود می بخشد. ویژگی های دیگر این دستگاه شامل :

عملکرد آن با روغن هایی که فشار دستگاه را بالا نمی برند و روغن پلی ال استر بسیار مناسب می باشد.

کمپرسورسردخانه ای بیتزر دارای سیستم حفاظت برودتی می باشد.

طراحی آن به صورت 4 و 6 سیلندر است.

طراحی آن به گونه ای است که لرز دستگاه را کاهش داده و صدای زیادی ندارد.

کمپرسور کامپکت اسکرو :

این مدل از کمپرسور بیتزر به کنترل مکانیکی و ظرفیت و بازه ی عملکردهای بزرگ مجهز می باشد. از این کمپرسور برای چیلرهای صنعتی و هیت پمپ استفاده می شود که سیستم جداسازی ساخت و نصب و روغن داخلی کمپرسور را آسان تر ساخته است. ویژگی های دیگر این کمپرسور شامل :

اتلاف داخلی آن بسیار پایین می باشد.

ابعاد این کمپرسور نسبت به دیگر مدل ها کوچکتر می باشد.

می توان آن را به خنک کننده های خارجی متصل نمود.

دارای صلبیت بالا می باشد.

می تواند با دمای پایین اوپراتور و با دمای بالای کندانسور در ماشین هایی که گرمایش زیادی دارند سازگاری داشته باشد.

عملکرد آن با روغن b320sh  و گازهای متنوع تولید شده در دستگاه بسیار بالا و عالی می باشد.

کمپرسور بیتزر تسمه ای :

این نوع کمپرسور در دو گروه متفاوت تولید می شود، یکی از آن کمپرسور تسمه ای با گاز است و دیگری کمپرسور تسمه ای با گاز آمونیاک می باشد. به دلیل ساختار متفاوت این کمپرسور موتورهای الکتریکی آن به وسیله تسمه یا کوپلینگ قابل اتصال می باشند. امکان تعمیر آسان و اطمینان بالای از جمله محبوبیت این دستگاه است. ویژگی های دیگر شامل :

تعمیر ساده

دوام بسیار بالا

دارای وزن کم و حرکت آرام به علت تعبیه بالانس دقیق

قابلیت کار با انواع گازها

برای اتصال به کمک تسمه یا کوپلینگ مناسب می باشد

خرید کمپرسور بیتزر

در صورتیکه به کمپرسورسردخانه ای بیتزرBITZERنیاز داشتید می توانید با کارشناسانن شرکت سرمایش تماس حاصل نمایید تا شمارا در انتخاب بهترین نوع ازکمپرسوربیتزر یاری کنند تا هم کمپرسور اصلی تهیه نمایید وهم با قیمتی مناسب اقدام به خرید کمپرسور بیتزر نمایید.قبل از خرید کمپرسور بیتزر حتمان از شرکت سرمایش استعلام قیمت نمایید.

6دقیقه مطالعه

لینک اشتراک مقاله با دیگران

[ratemypost]
سرمایش

سرمایش 77پست تا امروز

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  • قربانعلی
 بهاور

    میتونم شماره شما رو داشته باشم؟ 😍😍😍

    پاسخ دهید

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه