گازبرودتی صف اسکون R406

گاز برودتی R406  یکی از انواع گازهای غیر مضر برای طبیعت و بسیار مقرون به صرفه در انواع صنایع سرمایشی می باشد. گاز برودتی صف اسکون R406  ضمن اثربخشی مناسب و تسریع روند تبرید در سیستم های سردخانه ای توانسته است در بازار تولید به رقیب جدی و قدرتمندی برای سایر گازهای مبرد تبدیل شود

مشاهده بیشتر


نقد و بررسی

گازصف اسکون406

گاز برودتی صف اسکون R406  یکی از انواع گازهای غیر مضر برای طبیعت و بسیار مقرون به صرفه در انواع صنایع سرمایشی می باشد. گاز برودتی R406  ضمن اثربخشی مناسب و تسریع روند تبرید در سیستم های سردخانه ای توانسته است در بازار تولید به رقیب جدی و قدرتمندی برای سایر گازهای مبرد تبدیل شود. امروزه  روند استفاده از انواع گاز سازگار با محیط زیست یا در اصطلاح گازهای زیست محور و سبز برای سیستم های مختلف از رونق زیادی برخوردار است.

ولی هر یک از گازهای مبرد موجود در بازار توسط تولید کنندگان مختلفی برای مصارف مختلفی ارائه می شوند. این گازها ضمن حفظ لایه ازن کمترین اثرات مخرب را بر اکوسیستم موجود نیز بر جا می گذارند که در نوع خود قابل اهمیت است. سیستم های تهویه مطبوع و سردخانه های صنعتی و تبریدی از جمله مواردی به شمار می روند که به انواع گازهای مبرد از جمله گاز برودتی R406  نیاز مبرمی داشته و از همین رو ترجیح می دهند تا بهترین نوع این گازها را از تولیدکنندگان مورد اعتماد و خوشنام خریداری نمایند.

ما سعی می کنیم تا در این مطلب اطلاعات بسیار مناسب و جامعی را در خصوص گاز برودتی R406  در اختیار شما قرار دهیم. از همین رو به شما توصیه می کنیم که اگر قصد دارید باز هم در زمینه گاز برودتی R406 و موارد استفاده از آن یا ترکیبات این گاز زیست محور اطلاعاتی کسب نمایید سعی کنید تا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ترکیبات گاز برودتی R406  

اثر بخشی گاز برودتی R406 صف اسکون به طور کلی ضمن ماندگاری و دوام مناسب در سیستم های تهویه و یا تبریدی مستلزم ترکیبات مناسبی می باشد. در واقع ترکیب سایر گازهای موجود در گازR406 باید به گونه ای که از حد مجاز و استاندارد لازم فراتر نرود. ترکیبات مهم گاز برودتی R406  عبارتند از:

1- کلرو دی فلورو متان یا گاز R22 که 55 درصد از کل ترکیبات گاز برودتی R406  را شامل می شود. این گاز سرمازا به عنوان یکی از گازهای موثر در روند سرمایش و تبرید گاز برودتی R406  به شمار می رود. این گاز در سیستم های تهویه مطبوع نیز نقش اساسی و غیر قابل انکاری را ایفا می کند.

2- ایزوبوتان (R600a) که 4 درصد از مجموع ترکیبات موجود در کل ترکیبات گاز برودتی R406  را شامل می شود. کارکرد این نوع گاز بی خطر برای حفظ سلامت محیط و نیز عدم عوارض جانبی موجب شده است تا از این گاز در ترکیب گاز R406 نیز استفاده شود و به عنوان یکی از گازهای جایگزین گازهای فریونی نامیده می شود.

3-  کلرودیفروئوراتان (R-142b) که 41 درصد از کل ترکیبات گاز برودتی R406 را به خود اختصاص داده است. این گاز نیز از جمله گازهای بی رنگ می باشد که اثربخشی بسیار مناسبی را در ترکیبات گاز برودتی R406  داشته و موجب شده است تا به منظور بهره گیری از مزایای برودتی و سرما زایی آن مورد استفاده قرار گیرد.

دلایل استفاده از گاز برودتی R406  

گاز406r

امروزه به منظور خنک کاری انواع سیستم های صنعتی و نیمه صنعتی از گاز برودتی R406  استفاده می شود که ضمن افزایش میزان برودت و سطح انجماد ایمنی مناسبی نیز برای استفاده کنندگان در پی دارد. ویژگیهایی که می توان از آنها به عنوان مزیت های گاز برودتی R406  نیز ذکر کرد موجب شده است تا این گاز بر سایر گازها ترجیح داده شود عبارتند از:

  • جایگزینی مناسب برای گاز r12 و سایر گازهای مضر
  • سازگاری با انواع سیستم های تبریدی و تهویه مطبوع
  • زیست محور بودن
  • سهولت استفاده
  • قیمت مناسب

در ادامه این مطلب سعی می کنیم تا به طور جداگانه هر یک از ویژگیهای گاز برودتی R406 را مورد بررسی قرار دهیم.

  • جایگزینی مناسب برای گاز r12 و سایر گازهای مضر

مبردR406 طوری طراحی و تولید شده است که با سایر گازهای موجود همخوانی و همجوشی مناسبی داشته باشد. یکی از این گازهای مضر r12  می باشد که گاز برودتی R406   به خوبی توانسته است به عنوان جانشین بلامنازع این نوع گاز مطرح شود. همچنین میزان اثر بخشی این نوع گاز و پایداری اثرات آن موجب شده است تا از گاز برودتی R406   بیشتر از سایر گازهای موجود در سیستم های خنک کننده و برودتی استفاده شود.

  • سازگاری با انواع سیستم های تبریدی و تهویه مطبوع

مبرد R406 می تواند همزمان هم در انواع سیستم های سردخانه ای و هم سیستم های تهویه مطبوع مورد استفاده واقع شود. چند منظوره بودن این نوع مبرد موجب شده است تا به میزان قابل توجهی میزان تقاضا برای استفاده از آن در بازار افزایش پیدا کند.

  • زیست محور بودن

توجه به ویژگیهای سلامت محور بودن این گاز و عدم خطرات جانبی یا مستقیم این گاز نیز یکی دیگر از دلایلی محسوب می شود که می تواند زیست محور بودن آن را مورد تاکید قرار دهد و به تثبیت این گاز به عنوان یک گاز سلامت محور منجر شود. در زمینه تولید انواع گازهای برودتی نیز این قاعده یکی از اصلی ترین دلایلی می باشد که می تواند موجب گرایش روزافزون مشتریان گاز برودتی R406   و عدم استفاده از گازهای گلخانه ای و آسیب زا برشمرده شود.

  • سهولت استفاده

یکی دیگر از دلایل عمده استفاده تولیدکنندگان تجهیزات و صنایع سرمایشی از گاز برودتی صف اسکون R406 توجه به ویژگی های قابل توجهی مانند سهولت استفاده از آن می باشد. به طور کلی این گاز و سایر گازهای سلامت محور می توانند به راحتی و بدون نیاز به فرایندی پیچیده در این سیستم ها نصب و مورد استفاده قرار گیرند.

  • قیمت مناسب

یکی دیگر از دلایل و ویژگیهای انواع گازهای بی خطر را می توان در قیمت مناسب و به اصطلاح مقرون به صرفه بودن آن جستجو کرد. سایر گازهای خطرآفرین دارای قیمت بیشتری بوده و ضمنا با توجه به عدم وجود ایمنی مناسب می توانند گزینه های نامناسبی در مقایسه با انواع گازهای سالم و بی خطر از قبیل گاز R406  به شمار آیند.

خریدگاز صف اسکون  R406

برای خرید گاز صف اسکونR406 می توانید به شرکت سرمایش(مرجع برودت ایران) مراجعه و یا به صورت تلفنی اقدام به خرید نمایید. مجموعه سرمایش نماینده فروش انواع گازهای صف اسکون می باشد.جهت اطلاعات بیشتردرخصوص این گاز برودتی میتواید به همکارانتان در این مجموعه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

 

  • رامین
 میری

    اصلا پیشنهاد نمیکنم.

    پاسخ دهید

  • روح الله
 آذری

    به شدت برای علاقه مند های فیلم جنگ ستارگان و کسایی که دنبال یه داستان خوندنی جهت عوض کردن حال و هواشن باشه و کوتاه، پیشنهاد میشه
    و این که اگر با سری فیلم های سینمایی جنگ ستارگان آشناییتی ندارید ممکنه براتون جذاب نباشه چون خیلی رفرنس به کاراکتر ها و داستان اونا داره گرچه به شخصه در این حالتم خوندش رو پیشنهاد می کنم.
    کتاب هم در بسته بندی و شرایط مناسبی به دستم رسید.

    پاسخ دهید

  • عزیز
 علوی

    واقعا داستان معرکه ای بود و اینکه پیشنهاد میشه اول جنگ ستارگان روببینید

    پاسخ دهید

  •  فتاحی

    اصلا پیشنهاد نمیکنم.

    پاسخ دهید

  • سیدمحمد
 کیانی

    خیلی خوب بود حرف نداشت پیشنهاد میکنم بخونین جنگ ستارگان و دیده بودم خیلی وقت پیش بازم دلم خواست همشو از اول ببینم

    پاسخ دهید

  • اصغر
 هاشمی

    فوق العاده

    پاسخ دهید

  • کریم
 توفیق

    خیلی کتاب خوبیه ، بخرید

    پاسخ دهید

  • علی محمد
 مستوفی

    عااالییییهههه

    پاسخ دهید

  • حامد
 روزبه

    واقعا رنگ طلاییش شیک و براقه

    پاسخ دهید

  • جعفر
 فتاحی

    فوق‌العاده…

    پاسخ دهید

  • یوسف
 قهرمانی

    در هر صورت عادی

    پاسخ دهید

  • محمدتقی
 عسکری

    سلام این محصول خوبیه ارزش خرید داره..

    پاسخ دهید

  • بهمن
 سلطانی

    ممنون عالیه

    پاسخ دهید

  • حمید
 لطفی

    بسیار عالیه

    پاسخ دهید