کمپرسور دانفوس تعمیری 1/3

نقد و بررسی

کمپرسور دانفوس تعمیری قدرت 1/3 اسب

این کمپرسور در کشور المان تولید شده است.مناسب انواع یخچال وفریزر های صنعتی میباشد.قطعات این موتور کاملا فابریک بوده است.سیم پیچ این کمپرسور از جنس مس میباشد که از کیفیت طول عمر بسیار بالایی برخوردار است.روغن این موتور R134 میباشد،در نتیجه گاز برودتی هم باید 134 باشد.این کمپرسور برودتی همراه رله سیمی ویک عدد خازن استارت اماده عرضه میباشد.

نمای داخلی کمپرسور دانفوس

شرکت سازنده کمپرسور‌ دانفوس به عنوان اولین تولید کننده کمپرسور، از گذشه تاکنون محصولات باکیفیت، با طول عمر زیاد و قیمت مناسب را در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌دهد‌. کمپرسور دانفوس انتخاب اول هر مصرف کننده می‌باشد. این شیوه پیشروی شرکت دانفوس سبب افزایش روزافزون فروش کمپرسور دانفوس در سرتاسر کشور شده است.

مهم‌ ترین وطیفه کمپرسور دانفوس تعمیری ‌۱.۳ متراکم سازی کلیه سیالاتی که امکان فشرده سازی آن‌ها وجود دارد، می‌باشد. فشرده کردن سیالات در کمپرسور با هدف ایجاد اختلاف فشار بین دو ناحیه و به جریان انداختن سیال درون سیستم انجام می‌گیرد.

از دیگر محصولات فروشگاه لوازم برودتی سرمایش دیدن کنید

مقایسه کمپرسور دینامیکی با کمپرسور جابه جایی مثبت

به طور کلی کمپرسور‌ها از لحاظ عملکرد دو نوع هستند: ۱) جابه جایی مثبت، ۲) دینامیلکی. اکثر کمپرسور‌های دانفوس در هر مدل و طرحی از جمله کمپرسور دانفوس تعمیری ۱.۳ اسب بخار، از نوع جابه جایی مثبت هستند.

هر دو نوع کمپرسور وظیفه متراکم کردن سیال را به خوبی اما به شیوه‌های متفاوت انجام می‌دهند. کمپرسورهای با عملکرد جابه جایی مثبت، انرژی لازم جهت فشرده کردن سیال را در بازه‌های زمانی از پیش تعیین شده به سیال وارد می‌کنند در حالی که در کمپرسورهای با عملکرد دینامیکی انرژی به صورت متناوب و دائم به سیال وارد می‌شود. این انرژی تا زمانی به سیال وارد می‌شود که سیال تا حد مشخصی کاهش حجم و افزایش فشار داشته باشد.

قدرت متراکم سازی کمپرسور جابه جایی مثبت به صورت قابل توجهی بسیار بیش تر از کمپرسور دینامیکی است؛ به همین دلیل از آن در صنایع بزرگ به فراوانی استفاده می‌شود.

کاربرد انواع کمپرسورهای جابه جایی مثبت دانفوس

کمپرسورهای با عملکرد جابه جایی مثبت به سه گروه روتاری، اسکرول و پیستونی تقسیم بندی می‌شوند. هر کدام از این کمپرسورها برای صنعت خاصی مناسب تر هستند. به طور مثال برای صنایعی که حجم هوای فشرده شده مهم تر از قدرت کمپرسور است، کمپرسور روتاری پیشنهاد می‌شود و در مواقعی که تنها به حجم هوای زیادی نیاز است، کمپرسورهای اسکرول به خوبی می‌توانند ایفای نقش کنند. بیش ترین قدرت برای متراکم سازی نیز توسط کمپرسور پیستونی اعمال می‌شود.

انواع کمپرسورهای دینامیکی

رایج ترین کمپرسورهای دینامیکی موجود در بازار، کمپرسورهای جریان محور و کمپرسورهای گریز از مرکز می‌باشند.

کمپرسورهای جریان محور از تعدادی پره ثابت و متحرک که از ابتدا تا انتهای مسیر هرچه جلوتر می‌رویم کوچک تر می‌شوند تشکیل شده‌اند و سرعت حرکت سیال در آن‌ها بیش تر از کمپرسورهای گریز از مرکز است.

کمپرسورهای دینامیکی گریز از مرکز سرعت حرکت سیال را در همان ابتدا توسط وسیله‌ای به نام دیفیورز کاهش می‌دهند؛ به همین دلیل جریان حجمی کم تری را فشرده سازی می‌کنند.

سخن آخر

کمپرسور دانفوس تعمیری ۱.۳ اسب بخار از جمله بهترین سازه‌های شرکت دانفوس است. قدرت این کمپرسور قابل قبول است و با اکثر گاز‌های مبرد موجود در بازار سازگار می‌باشد.

  • غلامرضا
 افتخاری

    دستگاه از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هست بنظر با کیفیت میاد . از زیبایی و رنگ امیزی خوبی برخورداره اما نقطه ضعفش بنظرم یکی نور کم LED هست که از ۴ عدد LED فقط ۲ عدد اون سفیده که میشه به چراغ قوه استفاده کرد و ۲ تای دیگه قرمز رنگه که به عنوان فلاشر استفاده میشه و دومین نقطه ضعف نبود مکانیزم مناسب واسه جمع شدن شیلنگ و سیم دستگاهه‌.

    در کل دستگاه کم صداست جمع و جوره کیف برزنتی و شیلنگ فنری ، تبدیل فندکی به سرباتری ، سوزن های مخصوص توپهای ورزشی و یه فیوز اضافه داخلش داره. در کل با شرایط قیمتی فعلی بنظرم دستگاه خوبیه …

    پاسخ دهید

  • ایمان
 مرتضوی

    خوب

    پاسخ دهید

  • علی اصغر
 واعظی

    ;کیفت ساخت و مونتاژ بی نهایت پایین

    پاسخ دهید

  • ابراهیم
 کاکاوند

    برای هرخودرو نیاز می باشد و براحتی می توان در مدت ۵ دقیقه چرخ ها را باد نمود.

    پاسخ دهید

  • نادر
 پناهی

    واقعا جنس خوبیه و خیلی هم زیبا و هم مناسب هست

    پاسخ دهید

  • بهمن
 رفیعی

    من قبلا یه مدل ۲سیلندر گرفته بودم ولی ایراد داشت مرجوع کردم اینو گرفتم. چنددفه که استفاده کردم کاملا راضی کننده بود، صداشم خیلی زیاد نیست.

    پاسخ دهید

  • امیر
 قاضی

    سلام. تازه به دستم رسید. عکسشو میذارم. من کلا از محصولات کنزاکس خوشم میاد. این کمپرسور هم بخاطر همین خریدم، چون مارک چینی معتبریه. یکی از دوستان گفته بی کیفیته، تا حدودی درسته ، با این پول دوسال پیش میشد کمپرسور ۵۰ لیتری خرید و نسبت به قیمت یه مقدار کیفیت مونتاژ پایینی داره. به هر حال. وسایل همراهش کامل بود. کیفی که همراهشه یه مقدار کوچیکه، یه سوزن برای توپ و دوتا سوزن هم برای وسایل بادی داره. تو دفترچه اش هم نوشته اول مطمئن شین ماشین روشنه، بعد پمپ رو وصل کنین. چون موقع روشن شدن موتور دینام کار میکنه و امپر زیاد به دستگاه وارد میشه. بهتره از فندکی استفاده نکنین. اگه میخواین با برق خونه کار کنه با آداپتور ۱۲ ولت ۱۵ یا ۲۰ آمپر تهیه کنین، که مسلما ارزون نیست. کوچیکه و سبکه، فقط نمیدونم چرا دستگیره ای واسه حمل نداره. کارت گارانتی هم همراهش بود، ولی مهر و اسم فروشنده نداشت. دقت داشته باشین که این جور ابزار هارو نباید بهشون فشار بیارین. اگه احساس کردین داغ شده یا صدای بدی از در میاد، بزارین خودش خنک شه. حتما زیر ماشین جک بزنین تا عمر کمپرسور بیشتر بشه. امروزه اکثر لاستیک ها تیوبلس هستن. ابزار پنجر گیری هم آسون و ارزون همه جا پیدا میشه، کسی که اون ابزار و پمپ هوا رو همراهش داشته باشه هیچ وقت بخاطر پنچری تو راه نمیمونه. همه ی خودرو ها یه زاپاس دارن، پس باید به فکر وقتی باشین که دوتا لاستیک پنچر شه! و دور از شهر باشین. میتونین به هر نحوی شده خودتون رو تا آپاراتی برسونین حداقل. ببخشید طولانی شد. تشکر.

    پاسخ دهید

  • علی اصغر
 فرهادی

    در کل با اینکه از زمان خرید دو دفعه ازش استفاده کردم از کارکردش بسیار راضی ام

    پاسخ دهید

  • ایمان
 رحمانیان

    از همه نظر عالی فقط این مورد که شیلنگ اضافه ای که همراهشه نشتی داره
    پیشنهاد میکنم

    پاسخ دهید

  • اسدالله
 طالقانی

    بسیار وسیله خوب و کاربردی هست
    حتما اگر نیاز دارین بخرین
    هم جنسش خوبه هم خیلی کاربردیه
    قیمتش هم که واقعا فوق العاده هست
    ممنون از سرمایشواسه ارسال سریع و به موقع
    من تستش هم کردم انصافا به نسبت قیمتش عالی بود
    انتظار نداشتم
    از خریدم خیلی راضیم

    پاسخ دهید

  • صادق
 عظیمی

    این محصول این محصول که دیگه جای تعریف نداره عالی

    پاسخ دهید

  • اسماعیل
 تهرانی

    غیر از قیمت بالاش همه چیش خوبه

    پاسخ دهید

  • صادق
 امامی

    از همه جهت عالی

    پاسخ دهید

  • ابوالقاسم
 مرادخانی

    عالی فقط دنگ و فنگای اولش سخته

    پاسخ دهید

  • ناصر
 مددی

    از این سایت بخرید عالی. ههههههههسسسست

    پاسخ دهید