راهنمای خرید یخچال پرتابل

راهنمای خرید یخچال پرتابل

اگر به دنبال یخچال هستید و یا می خواهی با یک یخچال کوچک دیگر آشپزخانه خود را زیبا کنید پیشنهاد ما، استفاده از یخچال های پرتابل است. استفاده این یخچال ها می تواند در ورودی خانه و یا در ابتدای آشپزخانه و یا حتی بین کابینت ها باشد. حتی می توانید در محیط باربیکیو خود جاساز کنید. برخی از افراد از یخچال های پرتابل برای محل تمرین خود استفاده می کنند. در این مقاله می خواهیم به شما راهنمای خرید این یخچال پرتاب را بگوییم تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین خرید را داشته باشید.

ویژگی های مفید یخچال های کوچک

این یخچال ها، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، به ویژه درمیان افرادی که در آپارتمان های بسیار کوچک زندگی می کنند و دائم در سفر هستند. در مقابل یخچال ها بزرگ یخچال های کوچک مزایای بسیاری دارد که ما برآن شده ایم این ویژگی ها را با شما به اشتراک بزاریم. این یخچال های قابلیت این را دارند به راحتی در مکان های که مناسب یخچال های سایز بزرگ نیست قرار بگیرند و این مسئله برای افرادی که محدودیت بودجه دارند و محدودیت جا دارند می تواند بسار خوب باشد. یخچال های پرتابل را می توان در خوابگاه های دانشجویی، آپارتمان های جمع و جور، ادارات، هتل ها، اتومبیل ها و غیره استفاده کرد. بیایید نگاهی بیندازیم به مزایایی که هنگام خرید یک یخچال کوچک از آن بهره مند خواهید شد.

راحت بودن

راحتی برای هر چیز در هر حوزه ای می تواند برای انسان جذاب باشد. بسیار از مصرف کنندگان از داشتن یک یخچال جمع و جور لذت می برند زیرا می توانند آن را بدون دردسر از یک منطقه به یک منطقه دیگر ببرند. یخچال مینی به دلیل ابعاد جمع و جور، وزن بسیار سبکی دارد و به راحتی توسط یک نفر جابه جا می شود. به‌عنوان صاحب یخچال جمع‌وجور، می‌توانید آن را در حین سفر با خود در جاده ببرید، زیرا اکثر انواع یخچال‌های جمع‌وجور دارای یک شارژر 12 ولتی هستند که در انواع خودروها عالی عمل می‌کند.

ذخیره فضای آشپزخانه

همانطور که می دانید یخچال ها بزرگ بسیار حجم هستند و فضای بسیار زیادی از آشپزخانه را اشغال می کنند. این یخچال ها را می توانید به عنوان یخچال اصلی در نظر بگیرید و در مکان مناسبی که جا دارید و فضای بلا استفاده است قرا دهید. همچنین، از آنجایی که فضای زیادی را اشغال نمی کند، همچنان می توانید فضای کافی برای قرار دادن در انواع دیگر لوازم آشپزخانه که می خواهید خریداری کنید داشته باشید.

از یخچال پرتابل در چه مکان های میتوان استفاده کرد؟

یکی از بهترین مکان های که یخچال پرتابل می تواند مفید باشد محل کار شما است. می توانید این یخچال را در نزدیکی میزکار خود قرار دهید و از تنقلات و نوشیدنی های خنک استفاده کنید و یا حتی می توانید از یک طراح کمک بگیرید و یخچال را به زیبایی در میز کار شما قرار دهد. علاوه بر این، می‌تواند مکانی فوق‌العاده برای نگهداری ناهار باشد زیرا می‌توانید انواع غذاها را برای ناهار خود داشته باشید.

چه مدل های برای چه مکان های مناسب است؟

یخچال های پرتابل در دست رس هستند. طراحان می توانند به عنوان یک واحد مستقل آن را در بین کابینت ها قرا دهند. این را بیاد داشته باشید همه نوع آن برای این کار طراحی نشده است پس حتما در هنگام خرید این مورد را در نظر بگیرد. باید به این فکر کنید آیا می خواهید از این بخچال برای غذاهای فاسد نشدی خود استفاده کنید و یا می خواهید برای نوشیدنی های خود استفاده کنید این ها موارد بسیار مهمی هستند.

نقد و بررسی یکی از بهترین یخچال های پرتابل خودرو و خانه

یخچال های بدون فریزر

این نوع از یخچال های برای یخچال تمام در نظر گرفته شده شامل فریز نمی باشد. این یخچال‌های کوچک دارای یک ترموستات قابل تنظیم (اعم از صفحه یا دیجیتال)، معمولاً سه قفسه داخلی قابل تنظیم و یک در با قفسه‌بندی یا توزیع‌کننده‌های نوشیدنی بیشتر هستند.

این سبک از یخچال برای افرادی که به دنبال ذخیره نوشیدنی های خود هستند استفاده می شود. بیشتر این یخچال ها ارتفاع قفسه های آن ها مناسب است و فضای کافی برای بطری ها بلند را نیز دارند؛ اما در برخی از مدل های آن ها این مورد وجود ندارد و تنها می توان بطری های با ارتفاع کم را قرار داد.

یخچال ها پرتابل با فریزر

این یخچال ها اندازه های جمع و جوری دارند و علاوه بر آن دارای فریزر هستند. بدین صورت که یا یک قفسه کوچک در یخچال اصلی یا جدا از درب خود ساخته شده اند. این یخچال ها انتخاب بسیار خوبی برای افرادی است که یخچال با سایز مناسب ندارند. فریزر قفسه‌ای برای کسانی که نیازهای کمتری دارند (سینی یخ یا یک وعده غذای منجمد) که می‌خواهند تا حد امکان فضای یخچال را حفظ کنند، این سبک‌ها با فریزر متمایز در فضای ذخیره‌سازی بیشتر و همچنین خنک‌کننده بهتر و یکنواخت‌تری را فراهم می‌کنند.

ادغام یخچال و مایکروفر

همانطور که از عنوان مشخص است، این مدل ها هم یخچال و هم مایکروفر را شامل می شوند که در کنار یک دیگر قرا می گیرند و نحوه استفاده آن ها با یک دوشاخه است.

این یخچال هم برای غذا و هم برای نوشیدنی استفاده می شود و به طور معمول کوچکتر از حد استاندارد است. این ترکیب برای کسانی که به هر دو دستگاه نیاز دارند، اما پریزهای دیواری محدودی دارند، طراحی شده است.

فروشگاه لوازم برودتی سرمایش؛ بهترین ها با نازل‌ترین قیمت

یخچال های پرتابل مخصوص نوشیدنی

این یخچال ها فقط مخصوص نوشیدنی طراحی شده است و قدرت خنک کندگی بالایی ندارند و برای غذاهای فاسد نشدنی اصلاً مناسب نیستند. به همین دلیل آن ها را به گزینه های کار آمد برای این منظور تبدیل کرده اند.

این سبکی است که باید برای آشپزخانه (داخلی یا بیرونی!)، بار خانه یا اتاق بازی خود انتخاب کنید. اگر بخواهید سایز آن را بدانید با یخچال های کوچک دیگر فرقی ندارند و در آن می توانید قوطی های با ارتفاع مشخص قرار دهید.

یخچال های پرتابل باید چه ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند؟

حتما قبل خرید این را در نظر بگیرد برای چه حجم از مواد خوراکی می خواهید این یخچال را تهیه کنید؛ زیرا بعضی از این یخچال ها فقط برای چند نوشیدنی ساده جا دارند و شما نمی توانید به تعداد زیادی نوشیدنی جهت خنک شدن در آن قرار دهید و نکته دیگر اینکه هرچه شکل منحصر به فردتر باشد، گزینه های ذخیره سازی و ظرفیت کلی محدودتر است، بنابراین توضیحات محصول را به دقت بررسی کنید. برخی از مدل ها تنها شش قوطی نوشابه را در خود جای می دهند، در حالی که برخی دیگر برای جمعیت طراحی شده اند. حتما می دانید که قفسه ها قابل تنظیم است و شما می تواند بر اساس نیاز خود آن هارا جابه جا کنید تا به مقدار معینی از نوشیدنی که مد نظر دارید برسید.

سبک های متفاوت یخچال پرتابل

هر خانواده ای به یک مدل از این یخچال های کوچک نیاز دارد. مدل های درب فرانسوی به دلیل زیبایی ظاهری که دارد بسیار در بین مردم محبوب است و انتخاب بسیاری از خانوداه می باشد. بسیاری دیگر وجود فریز را ترجیح می دهند برای نگه داری یک وعده غذای خود، در اینجا چیزی است که شما باید بدانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

7دقیقه مطالعه

لینک اشتراک مقاله با دیگران

[ratemypost]
حسین موسوی نیا

حسین موسوی نیا 13پست تا امروز

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  • رمضان
 نوری

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین بنده ارسال کنین

    پاسخ دهید

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه