کمپرسور هایتک 1/5 اسب

مشخصات کلی

مشخصات محصول

نوع راه انداز

خازن دایم کار, رله سنگی

برند

نوع گاز برودتی

R134

نوع برق مصرفی

220 ولت

نوع روغن برودتی

R134

جنس سیم پیچ

سیم پیچ مسی

مشخصات کلی.وزن

….

نقد و بررسی

کیفیت کمپرسور هایتک

کمپرسور هایتک یکی از بهترین کمپرسور های برودتی موجود در بازار است. این کمپرسور ها که در انواع مختلفی موجود هستند برای یخچال ها و لوازم سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرند. کمپرسور به عناون قلب یک سیستم سرمایشی عمل می کند و موجب شروع به کار گاز برودتی می شود. در ادامه این متن در خصوص نحوه عملکرد کمپرسور، انواع و کاربرد های آن و همچنین کیفیت کمپرسور هایتک صحبت خواهیم کرد.

نحوه عملکرد کمپرسور هایتک

کمپرسور مهم‌ترین جز هر سیستم برودتی است و بدون آن این سیستم نمیتواند کار ‌کند. این قطعه دستگاهی مکانیکی است که انرژی مکانیکی را به گاز خنک کننده انتقال می ‌دهد. طرز کار کمپرسور مشابه قلب انسان است، به این شکل که قلب خون را به سراسر بدن می‌فرستد و به همین ترتیب نیز کمپرسور گاز خنک کننده را در تمامی سیستم سرد کننده با افزایش فشار آن تنظیم و جاری می‌کند.

از کمپرسور ها برای فشرده کردن گازها استفاده می ‌شود. در حقیقت کمپرسور ها وسایلی هستند که با صرف انرژی مکانیکی، گاز را با سرعت به درون خود مکیده و سپس آن را فشرده می ‌سازند. بر اثر این عملیات، دمای گاز فشرده شده نیز افزایش می‌یابد. معمولا گاز پر فشار خروجی از یک سیستم خنک‌کننده عبور داده می شود تا دمای آن دوباره به حد معمول باز گردد. انواع گوناگونی از کمپرسور وجود دارد که برای مصارف صنعتی و خانگی طراحی شده ‌اند.

گاز سرد کننده از تبخیر‌کننده (اواپراتور) به کمپرسور انتقال می ‌یابد. اصلی‌ترین عملکرد کمپرسور تخلیه گاز سرد کننده از تبخیرکننده است تا با حفظ دما و فشار پایین در آن، این گاز سرد کننده بتواند گرما را از محفظه یخچال خارج کند. در مرحله بعدی کمپرسور گاز سرد کننده را تا جایی که در کندانسور (رادیاتور پشت یخچال) با از دست دادن دما تبدیل به مایع شود، فشرده می ‌کند.

کمپرسور هایتک نیز دقیقا از همین سبک کاری برای خنک کردن یخچال ها و فریزر ها استفاده می کند. این کمپرسور از تمامی استاندارد های پیشرفته مربوط به عملکرد و همچنین گاز های سرد کننده و روغن های موتور پیروی می کند.

شرکت سرمایش با بهترین کارشناسان خبره در حوزه تعمیر کمپرسور یخچال فریزر بهترین خدمات را پس از خرید این کمپرسور، به شما ارائه می دهند.

انواع کمپرسور هایتک

کمپرسور هایتک در انواع و مدل های بسیار متنوعی در بازار موجود است. این کمپرسور ها در دو نوع در بازار موجود هستند.

  • کمپرسور هایتک یخچالی
  • کمپرسور هایتک فریزری

کمپرسور هایتک یخچالی

این مدل کمپرسور ها در یخچال ها استفاده می شوند. کمپرسور های یخچالی از نظر کارکرد ضعیفتر از کمپرسور فریزری هستند زیرا نیاز زیادی به سرمایش ندارند و برای مدت کمتری در طول روز کار می کنند. کمپرسور هایتک یخچالی خود به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می شود. کمپرسور های صنعتی برای یخچال های بزرگ مغازه و دیگر مکان های صنعتی مانند سردخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کمپرسور هایتک فریزری

این مدل از کمپرسور ها برای استفاده در فریزر ها مناسب هستند. این کمپرسور ها قدرت خنک کنندگی بالایی دارند و دارای توان کاری زیادی در طول روز هستند. مانند کمپرسور یخچالی این مدل کمپرسور ها نیز به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می شوند. مدل صنعتی کمپرسور هایتک که در فریزر ها استفاده می شود به عنوان قدرتمند ترین مدل تولیدی این کمپانی به شمار می رود.

کاربرد های کمپرسور هایتک

موتور هایتک با مدل های متنوعی که دارد در تمامی وسایل سرمایشی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این کمپرسور ها همانطور که اشاره شد در لوازم سرمایشی به کار گرفته می شوند. در ادامه به برخی از موارد استفاده از کمپرسور هایتک اشاره خواهیم کرد.

  • یخچال خانگی
  • فریزر خانگی
  • یخچال نصعتی
  • فریزر صنعتی
  • سیستم های سرمایشی همانند کولر و اسپلیت

کیفیت کمپرسور هایتک

کمپرسور هایتک ساخت چین است. این کمپانی بسیار قدرتمند چینی سالیانه در حدود 39 میلیون از کمپرسور های تولیدی خود را در سراسر جهان به فروش می رساند. این کمپانی به پشتیبانی از کیفیت بسیار بالای محصولات خود در بازار های بسیار زیادی وارد شده و با ارائه دستگاه های با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب نامی نیک برای خود در صنعت کمپرسور جهان دست و پا کرده است.

کیفیت کمپرسور هایتک به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد و سپس به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

عوامل موثر بر کیفیت کمپرسور هایتک

  • طراحی جدید محصولات. یکی از عوامل بسیار مهم در کیفیت کمپرسور هایتک طراحی به روز محصولات است. کارشناسان خبره این شرکت با صرف ساعت ها کار بر روی نمونه های مختلف کمپرسور به طراحی کمپرسور های جدید با مصرف کمتر و همچنین تولید بیشتر می پردازند. تمامی کمپرسور های تولید شرکت از طراحی های جدید و به روز استفاده می کنند و در بین برترین کمپرسور های بازار جای می گیرند.
  • استفاده از قطعات با کیفیت. به کار بردن قطعات با کیفیت در هر محصول موجب افزایش کیفیت و بالا رفتن طول عمر آن محصول می شود. کمپرسور های هایتک با استفاده از بهترین قطعات و با کیفیت ترین دستگاه ها کمپرسور های خود را ساخته و به بازار عرضه می کنند و همین یکی از دلایل اصلی در بالا بودن کیفیت کمپرسور هایتک می باشد.
  • خدمات پس از فروش نشان دهنده اعتماد شرکت به محصول تولیدی خود است. با اینکه کیفیت کمپرسور هایتک در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد ولی با این حال این شرکت در تمامی کشور هایی که این کمپرسور را به فروش می رساند دفاتر خدمات پس از فروش نیز دایر کرده تا از کمپرسور های خود حمایت کند و با فرستادن وسایل برای تعمیر و همچنین کارشناسان خبره موجب بالا تر رفتن اعتماد خریداران به محصول خود شود.
  • تمرکز بر تولید محصولات سرمایشی موجب شده شرکت تمامی وقت و سرمایه خود را بر روی یک خانواده از محصولات بگذارد و به همین دلیل است که به صورت یکنواختی کیفیت کمپرسور هایتک در تمامی محصولات برودتی بالا است.
  • حضور در بازار های جهانی نیازمند داشتن یک برند معتبر و با کیفیت است. “کمپرسور هایتک” با داشتن سابقه ای درخشان با استفاده از کیفیت خود توانسته خود را به تمامی بازار های جهانی برساند و نامی بزرگ برای خود دست و پا کند. یکی از عوامل اصلی “کیفیت کمپرسور هایتک” همین جهانی بودن محصولات آن است.

مواردی که پیش از تهیه کمپرسور هایتک باید به آن ها توجه کنید

پیش از تهیه هر محصولی باید به نکاتی توجه کنید و سپس از میان محصولات موجود انتخاب کنید. پیش از انتخاب کمپرسور هایتک نیز به موارد زیر توجه نمایید.

  • کمپرسور هایتک را برای چه وسیله ای میخواهید؟
  • توان مصرفی دستگاه چه مقدار است؟
  • توان تولیدی دستگاه چه مقدار است؟
  • از دستگاه در چه مکانی میخواهید بهره ببرید؟
  • تا چه میزان می خواهید برای کمپرسور هزینه کنید؟
  • آیا نمایندگی که از آن برای تهیه کمپرسور اقدام کرده اید نمایندگی مجاز است؟
  • آیا میزان مصرف محصول بر روی آن درج شده است؟

چرا باید کمپرسور هایتک را انتخاب کنید؟

با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد مشخص است که کیفیت کمپرسور هایتک در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد. به همین دلیل نیز موارد بسیاری وجود دارد که باعث می شود در بازار وسیع کمپرسور ها شما به کمپرسور های هایتک اعتماد کنید. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • تنوع محصولات این برند بسیار زیاد می باشد و تقریبا برای تمام نیاز های برودتی شما کمپرسوری مناسب وجود دارد.
  • قیمت محصولات هایتک در مقایسه با دیگر برند های آمریکایی و آلمانی بسیار مناسب است و در کنار قیمت مناسب کیفیتی بالا را نیز در اختیار شما قرار می دهد.
  • محصولات این برند در مدل های ضد آب و با استاندارد IP نیز در دسترس هستند که برای استفاده های خارج ساختمانی و در فضای باز می توانید از این مدل کمپرسور ها استفاده کنید.
  • کیفیت خدمات پس از فروش این محصولات بسیار بالا است. در ایران شرکت سرمایش (مرجع برودت ایران)به عنوان نمایندگی این برند فعالیت می کند و مرجع مطمئنی برای خرید و خدمات پس از فروش این کمپرسور ها می باشد.

مزایای استفاده از کمپرسور هایتک

استفاده از “کمپرسور هایتک” دارای مزایای بسیار است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • مصرف انرژی مطلوب. تمامی کمپرسور های هایتک دارای برچسب مصرف انرژی بوده و مصرف برق بسیار پایینی دارند. این کمپرسور ها به دلیل طراحی به روز خود دارای توان تولیدی بالا و مصرف پایینی هستند.
  • کیفیت کمپرسور هایتک یکی از مزیت های اصلی این برند محصول می شود. این کمپرسور ها بسیار با کیفیت بوده و طول عمر بسیار زیادی دارند.
  • خدمات پس از فروش مناسب و هزینه نگهداری اندک. به دلیل خدمات پس از فروش مناسب ارائه شده توسط شرکت سرمایش(مرجع برودت ایران) به راحتی تمامی لوازم مورد نیاز در دسترس شما قرار می گیرد و همچنین در هنگام خرید نیز می توانید با استفاده از کارشناسان این شرکت و مشورت های آن ها بهترین مدل را انتخاب کنید. در صورت نیاز به تعمیر نیز کارشناسان فنی این شرکت به راحتی و در زمانی اندک کمپرسور شما را تعمیر می کنند.

توان تولیدی متفاوت. مدل های متنوع کمپرسور هایتک در مدل های مختلف با توان تولیدی متفاوت در بازار وجود دارند که شما می توانید به راحتی از میان آن ها مدل مورد نیاز خود را انتخاب کنید

قیمت کمپرسور هایتک

قیمت کمپرسورهایتک بستگی به قدرت کمپرسور دارد،به طوری که قیمت کمپرسور یخچالی با قیمت کمپرسورفریزری کاملا متفاوت است .قدرت کمپرسورها با توجه به معیارهای خاصی اندازه گیری می شود که از جمله انها می توان به اندازه سیم پیچ ونوع کمپرس اشاره کرد.هرچه سیم پیچ کمپرسوربزرگتر باشد از قدرت بیشتری برخوردار است. سیم پیچ ها بر اساس مقدار سیم مسی استفاده شده در سیم پیچ اندازه گیری میشوند همچنین کمپرس که تولید فشار باد را برعهده دارد درکمپرسور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

باتوجه به موارد گفته شده در بالا می توان قیمت موتور هایتک را تعیین کرد.کمپرسورهای هایتک درقدرت های متفاوتی به بازار واردشده اند . قیمت کمپرسور هایتک با توجه به قدرت انها تفاوت دارد. “قدرت کمپرسور هایتک” باتوجه به ضریب عملکرد-طرفیت برودتی وتوان ورودی کمپرسور قابل اندازه گیری می باشد.

برای اطلاع از قیمت کمپرسورهای هایتک می توانید با دوستانتان در شرکت سرمایش(مرجع برودت ایران)تماس بگیرید.به دلیل نوسانات بازار از قرار دادن قیمت انواع کمپرسور هایتک معذوریم.شرکت سرمایش نماینده فروش کمپرسورهای برودتی hi tech در ایران میباشد.

  • مجید

    آیا این کمپرسور گارانتی هم دارد

    پاسخ دهید

    • sarmayesh

      کمپرسورهای برودتی گارانتی ندارند،اما شرکت سرمایش کمپرسورهاشو گارانتی میکنه،میتونید تماس بگیرید و با توجه به قدرت موتوری که نیاز دارید،کمپرسور با گارانتی خریداری نمایید.

      پاسخ دهید

  • فتاح استقلال

    باسلام برای فریزر با توان وات ۱۳۵وبا گاز R600موتور هایتک دارید،نمیدانم ۱/۴یا۱/۵کدام مناسب است درضمن چگونه میتوانم ازشما خرید نمایم با سپاس شماره تماس بنده09173008942

    پاسخ دهید

  • محمد

    ببخشید.نمایندگی منظورم بود.

    پاسخ دهید

  • رسول
 افتخاری

    برای تنظیم باد وبادکردن انواع تیوب خوبه ولی اگه به این فکر میکنید که لاستیک تیوبلس رو صفر تا صد باد کنید، نه بدرد این کار نمیخوره، اصلا این سبک کمپرسورا برای اینکار نیستند

    پاسخ دهید

  • جواد
 امینی

    خرید آن انجام نگردد

    پاسخ دهید

  • صادق
 عظیمی

    سرمایش ،وقتی فرستاده دیده جعبه نگه دارنده پاره و شکسته هست ،برداشتن چسب پهن زدن زیرش.

    پاسخ دهید

  • ابراهیم
 سرمد

    هر چی بگم بازم کمه نقاط ضعف ندارههههه

    پاسخ دهید

  • محمود
 کشاورز

    این این محصول واس پولداراس به ما نمیاد

    پاسخ دهید

  • حسین
 عسگری

    بی نظیر اما گران

    پاسخ دهید

  • عزیز
 زاهدی

    بهترینه برای خریدش شک نکنید

    پاسخ دهید

  • احسان
 نقدی

    در یک کلام عالی

    پاسخ دهید

  • رضا
 بهشتی

    این محصول عالی من خودم دارمش

    پاسخ دهید

  • هادی
 رشیدی

    عالیییی

    پاسخ دهید

  • حمیدرضا
 میرزایی

    جدید ترین این محصول از نظرم

    پاسخ دهید

  • عبدالحسین
 محسنی

    لطفا پیشنهاد شگفت انگیز کنید….

    پاسخ دهید