راهنمای خرید اسپلیت در سال 2020

راهنمای خرید اسپلیت در سال 2020

ما در این مقاله قصد داریم مطالبی در قالب راهنمای خرید اسپلیت به شما ارائه کنیم. بازار کولر گازی و اسپیلت هر سال رونق بسیاری می گیرد. اسپلیت ها به دلیل داشتن ویژگی های مختلف و قابلیت های متنوع فروش زیادی را به خود می بیند. حال موردی که ممکن است شما با آن روبرو شوید این است که چه اسپلیتی برای شما مناسب است؟ بهترین اسپلیت چه ویژگی هایی دارد؟ ما در راهنمای خرید اسپلیت سعی داریم اسپلیت ها و کولر گازی هایی که در کنار قیمت مناسب بازدهی بیشتری برای شما داشته باشد را به شما معرفی کنیم.

اگر شما قصد دارید که اسپلیت مناسبی برای منزل خود خریدار کنید، باید با برند ها، آپشن ها و ویژگی های برجسته آن ها به خوبی آشنا شوید. ما در این مقال 5 تا از بهترین کولر گازی هایی که مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کرده را برای شما مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.

شماره یک: کولر گازی اسپلیت پایونیر مدل WYS012-117

اولین انتخاب ما در راهنمای خرید اسپلیت که می توان به عنوان یکی از بهترین کولر گازی اسپلیت های بازار معرفی کرد، از شرکت ژاپنی پایونیر است. اسپلیت این شرکت شما را با بعضی از قابلیت هایش شگفت زده می کند. این اسپلیت کیفیت، آسایش، اثر بخشی و قدرت بالا را در یک پکیج به نام پایونیر WYS012 به مشتریان خود معرفی کرده است. این اسپلیت از یک یونیت خارجی و یک یونیت داخلی، کنترل تنظیم کننده و دیگر وسایل جهت نصب تشکسل شده است. این کولر گازی که به عنوان بهترین کولر گازی اسپلیت مشخص شده است دارای ظرفیت سرمایشی 12000 BTU است. قیمت مشخص شده برای این مدل حدود 3500 دلار می باشد این مورد به مقدار  btu دستگاه نیز بستگی دارد.

ویژگی های خاص کولر گازی اسپلیت پایونیر مدل WYS012-117

  • یکی از کم مصرف ترین کولر گازی های موجود در بازار
  • دارای ظاهری بسیار شیک و در کنار صدای تولیدی بسیار کم که مناسب استفاده در خانه ها و دفاتر شرکت است.
  • دارای کامل ترین پک جهت نصب آن نقاط مختلف منزل
  • پشتیبانی فنی رایگان به مدت 5 سال و پوشش سرویس دهی برای سرویس کمپرسور

شماره دو: کولر گازی اسپلیت senville مدل SENL-09CD

یکی دیگر از کارآمد ترین و به صرفه ترین کولر گازی هایی که در راهنمای خرید اسپلیت سنویل مدل SENL-09CD است. این سیستم با فناوری اینورتر طراحی شده است و یک روش بسیار مناسب برای کنترل آب و هوا و تولید هوای دلنشین در منزل است. مهم ترین ویژگی این محصول کم صدا بودن آن است. شما به راحتی نمی توانید روشن بودن این محصول را حس کنید.

ویژگی های خاص کولر گازی senville مدل SENL-09CD

  • داشتن چهار قابلیت پرکاربرد از جمله قابلیت سرمایش، گرمایش، رطوبت گیر و فن که می تواند کاربرد های فراوانی را برای شما داشته باشد.
  • دارای کیت نصب آسان که عملیات نصب را برای سرویس کاران و حتی افرادی که به سرویس کار دسترسی ندارند راحت کند.
  • یکی از بهترین ویژگی های بهترین کولر گازی اسپلیت تکنولوژی Whisper است که باعث تولید کمترین صدای ممکن از دستگاه شده و این اسپلیت را برای هر مکانی که نیاز به سر و صدای کم دارد قابل انتخاب می کند.

شماره سه: کولر گازی اسپلیت اینورتر پایونیر مدل WYS030

این کولر گازی به اندازه کافی قابلیت های خوب و مناسب دارد که به توان لغب بهترین کولر گازی کم مصرف را به آن داد. این اسپلیت قادر است تا 30000 btu ظرفیت سرمایشی و گرمایشی داشته باشد. سری YN این اسپلیت از آخرین تکنولوژی ها به کار گرفته است که قابلیت ها و نتایج خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. در راهنمای خرید اسپلیت این مورد را می تواند گزینه مناسب و مقرون به صرفه دانست.

ویژگی های خاص کولر گازی اسپلیت اینورتر پایونیر مدل WYS030

  • قابلیت اینورتر فوق العاده به همراه سیستم پمپ حرارتی

شماره چهار: کولر گازی اسپلیت Air-con مدل مینی اسپلیت

یکی دیگر از بهترین کولر گازی اسپلیت های لیست راهنمای خرید اسپلیت کولر گازی Air-con است. در این کولر از تکنولوژی GMCC شرکت توشیبا استفاده شده که باعث شده است مصرف انرژی کم در مقابل بازدهی بالاتری داشته باشد.

این دستگاه به دلیل طراحی مناسب که باعث شده کمترین فضا را اشغال کند و کم صدا بودن آن، در لیست بهترین ها قرار گرفته است.

یکی از جالب ترین ویژگی هایی که باعث می شود آن را یکی از بهترین کولر گازی اسپلیت ها دانست، قابلیت خواب راحت آن است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که زمانی که به تمرکز و سکوت بیشتر نیاز دارید از ویژگی را فعال کرده و بدون صدا این عملکرد خوب این دستگاه بهره مند شوید.

گذشته از حالت آرام، این اسپلیت همچنین دارای یک تایمر 24 ساعته، صفحه نمایش LED، هفت حالت برای سرعت های مختلف پنکه داخلی می باشد. همچنین قابلیت یخ زدایی، برگرداندن به تنظیمات کارخانه نیز وجود دارد که این کولر گازی  را کاربرپسند و مناسب می کند. این شرکت همچنین برای آرامش خاطر شما تمام قطعاتش را به مدت 5 سال گارانتی می کند.

ویژگی های خاص کولر گازی اسپلیت Air-con مدل مینی اسپلیت

  • قابلیت هفت نوع سرعت مختلف
  • قابلیت خواب آسان
  • گارانتی تمامی قطعات دستگاه

شماره پنج: کولر گازی اسپلیت Innova مدل مینی

ساده بدون داشتن پیچیدگی در تنظیمات و استفاده از دستگاه باعث شده است که کولر گازی اسپلیت Innova در لیست راهنمای خرید اسپلیت ما قرار بگیرد. در کنار قابلیت استفاده آسان این دستگاه طراحی جمع و جور آن نیز موارد مربوط به نصب را نیز بسیار آسان می کند.

این کولر گازی به دلیل سرعت بالایی که در تولید جریان هوا و گردش هوا دارد در لیست بهترین ها قرار می گیرد. البته نباید عملکرد خوب آن در سرمایش، گرمایش و رطوبت زدایی را نیز دست کم بگیرید.

ویژگی های خاص کولر گازی Innova

  • نصب آسان بدون نیاز به ابزار خاص
  • قابلیت استفاده آسان بدون داشتن تنظیمات خاص
  • سرعت گردش و تولید هوا فوق العاده
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

سخن آخر

در این لیست ما سعی داشتیم بهترین کولر گازی کم مصرف، بهترین کولر گازی اسپلیت را در قالب راهنمای خرید اسپلیت به شما ارائه دهیم. شما باید بهترین گزینه را با توجه به مقدار بودجه در نظر گرفته، مکانی که می خواهید کولر گازی را در آن استفاده کنید و موارد دیگر کولر گازی اسپلیت خود را انتخاب کنید.

6دقیقه مطالعه

لینک اشتراک مقاله با دیگران

[ratemypost]
مجتبی پورموسوی

مجتبی پورموسوی 79پست تا امروز

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  • مجتبی
 کاکاوند

    نویسنده این متن کیه؟ 😍😍😍

    پاسخ دهید

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه