انتخاب کولر گازی
نکات طلایی در انتخاب کولر گازی

نکات طلایی در انتخاب کولر گازی

انتخاب کولر گازی که بهترین بازده را برای شما داشته باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد. در نتیجه شما باید به یکسری نکات خاص در هنگام خرید کولر گازی توجه کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. امروزه، افراد برای متعادل سازی محیط داخلی منازل خود از کولرهای گازی استفاده می کنند. بسیاری افراد ترجیح می دهند تا به جای استفاده از سیستم های تهویه مطبوع، از انواع مختلف اسپیلت ها استفاده کنند؛ چراکه مزیت هایی که این اسپیلت ها دارند نسبت به دیگر سیستم ها و محصولات تهیه هوا، بسیار بیشتر و کاربردی تر می باشد.

در گذشته، بهترین ابزار برای خنک کردن محیط، کولر آبی بود که در کشور ما نیز محبوبیت زیادی داشت. اما امروزه با افزایش اطلاعات افراد، معایب این دسته از ابزارهای تهویه هوا به خوبی شناسایی شده است. دلایل و عوامل زیادی وجود دارد که کولرهای گازی را نسبت به کولرهای آبی برتری می دهد که ادامه آن ها را به اختصار برای شما بیان کرده ایم:

  • به وجود آمدن بحران های کم آبی
  • نبود ترموستات در کولرهای آبی
  • نیاز داشتن به کانال های بسیار بزرگ برای عبور هوا
  • نبود شرایط برای تنظیم مناسب دما
  • ناکارآمد بودن کولرهای آبی در آب و هوای مرطوب

علاوه بر مواردی که گفته شد، مزایای بسیار زیاد دیگری وجود دارد که مرتبط با استفاده کردن از کولرهای گازی یا اسپیلت می باشد و همانطور که می دانید، سالانه از تعداد افرادی که از کولر آبی برای تهویه هوای محیط مورد نظر خود استفاده می کنند، کم می شود.

3 نکته مهم انتخاب اسپیلت

در این مقاله از سرمایش، قصد آن را داریم تا نکات مهمی در مورد انتخاب کولر گازی و خرید آن برای شما عزیزان ارائه کنیم تا بتوانید با آگاهی و اطلاعات فوق العاده خرید خود را انجام دهید.

اولین مسئله ای که در مورد خرید کولر گازی و لوازم آن از فروشگاه لوازم برودتی باید به آن توجه داشته باشید، برند کولر گازی مورد نظر است. به هر حال، شرکت سازنده محصول دلخواه شما، نقش بسیار مهمی دارد و اعتبار آن می تواند کیفیت محصول را تضمین کند. شما باید کولر گازی را انتخاب کنید که گارانتی معتبر و مناسبی داشته باشد و شما توانایی این را داشته باشید که در زمان بروز هر گونه مشکلی، با شرکت سازنده، ارتباط برقرار کنید.

دومین نکته مهم در زمینه انتخاب کولر گازی، میزان مصرف برق است. بر اساس استانداردهای جهانی، در دنیای امروزی تمامی محصولات خانگی و شرکتی باید دارای برچسب انرژی باشند تا افراد با آگاهی مناسب بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. کولرهای گازی هم باید دارای برچسب انرژی باشند؛ در غیر این صورت پیشنهاد می کنیم که از خرید کولر گازی بدون برچسب انرژی به شدت خودداری کنید.

کمپرسور نقش بسیار اساسی در زمینه مصرف برق کولر گازی دارند. کمپرسورهای اینورتر بهترین مواردی هستند که در مصرف برق بیشترین صرفه جویی را دارند. این دسته از کمپرسورها، میزان مصرف انرژی که در ابتدای روشن شدن اسپیلت مورد نیاز است را به حداقل می رسانند.

نکته سوم که اهمیت ویژه ای دارد، ظرفیت کولر گازی است. شما باید با توجه به محیطی که قرار است نصب کولر گازی در آنجا انجام شود، ظرفبت اسپیلت خود را انتخاب کنید. اگر فضای شما کوچک بوده و نیازی به صرف انرژی زیاد ندارد، پیشنهاد می کنیم که ظرفیت 9000 را برای خود در نظر بگیرید. اما هرچه محیط بزرگتر بوده و هدر رفت انرژی نسبتا بالا باشد، کولر گازی های ظرفیت 9000 ممکن است نتوانند عملکرد خوبی برای شما داشته باشند.

به همین منظور بهتر است که از اسپیلت های 18000 و 24000 استفاده کنید. کولر گازی های 32000 بیشتر برای سالن های بسیار بزرگ کاربرد دارند و به شکل معمول، در محیط های اداری و یا خانگی کاربرد چندانی نمی توانند داشته باشند. البته بهتر است که قبل از خرید کولر گازی، شرایط محیطی خود را با کارشناسان و متخصصین موجود در این زمینه در میان گذاشته و در نهایت تصمیم به انتخاب کولر گازی مورد نظر خود کنید.

4دقیقه مطالعه

لینک اشتراک مقاله با دیگران

[ratemypost]
مجتبی پورموسوی

مجتبی پورموسوی 79پست تا امروز

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه

  • جواد
 علیزاده

    مقالاتتون عالین واقعا!

    پاسخ دهید

  • محمود
 سلطانی

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین بنده ارسال کنین

    پاسخ دهید

  • یعقوب
 زندی

    هزینه رپورتاژ آگهی توی سایت شما چنده؟ 😍😍😍

    پاسخ دهید

  • فرهاد
 حقیقی

    اکانت اینستا هم دارید؟

    پاسخ دهید

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه