بهترین کولر گازی ایستاده برای منزل در سال 2020

بهترین کولر گازی ایستاده برای منزل در سال 2020

کولر گازی ایستاده و استفاده از آن امروزه رونق بسیاری گرفته است. این نوع کولر گازی ها را به راحتی می توانید جابجا کنید. هر زمان به هر مکانی رفتید می تواند آن را با خود برده و در هر جایی که فکر می کنید آن را قرار دهید. کولر گازی ایستاده که به عنوان کولر گازی پرتابل(قابل جابجایی) نیز شهرت دارد، تفاوت خاصی با کولر گازی های دیگر ندارد. این نوع کولر گازی را معمولا در مکان های بزرگتر و عمومی تر استفاده می کنند. مکان هایی مانند رستوران ها، تالارها، مساجد و … .

کولر ایستاده معمولا در سایزهای مختلف در بازار موجود است. در ابتدا تصور کولر گازی ایستاده برای منزل کمی عجیب بود. چون به دلیل حجم بالای این دستگاه و حجم گرما و سرمای تولیدی آن و در کنار مصرف نسبتا بالا، استفاده از آن برای منازل کمی دور از ذهن بود. اما حال جریان کمی فرق کرده است. کولر گازی های ایستاده ای به بازار آمده است که شما می توانید به راحتی برای منازل خود از آن استفاده کنید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با 7 تا از بهترین کولر گازی های ایستاده که در سال 2019 به عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین ها معرفی شده است را به شما نمایش دهیم. در ادامه با سرمایش همراه باشید. اگر سوالاتی در زمینه تعمیر دارید می توانید با کارکنان ما در بخش اعزام تکنسین کولر گازی با ما در تماس باشید.

1- کولر گازی BLACK + DECKER  مدل BPACT08WT

این کولر گازی ایستاده یکی از پرفروش ترین کولر گازی های وب سایت آمازون است. BTU این دستگاه به گونه ای مناسب است که برای شما بیشترین بازدهی را خواهد داشت. این نکته در BTU کولر گازی را همیشه در نظر بگیرید که هر چه قدرت بالا باشد دلیلی بر بازدهی بیشتر ندارد. در مجموع کولر گازی شرکت BLACK + DECKER با داشتن BTU مناسب به فروش بالایی دست پیدا کرده است.

2- کولر گازی تک الکتریک مدلBTFS-ULTRA TROPICAL-36CT3

این مدل کولر گازی برای منازل نیز قابل استفاده است. شرکت تک الکتریک یکی از شرکت های منتاژ و تولید وسایل سرمایشی می باشد. این مدل یکی از پرفروش ترین مدل ها در بازار است که فقط قابلیت سرمایش داشته و نمی تواند گرما تولید کند. این کولر با ظرفیت 36000 BTU سرما بسیار مناسبی را تولید می کند. کمپرسور پیستونی قدرمند و با راندمان بالای این دستگاه باعث شده تا شما یکی از بهترین کولر گازی ها را با خرید این محصول داشته باشید.

3- کولر گازی ایستاده هیوندای مدل WP3

یکی دیگر از پرفروش ترین و محبوب ترین کولر گازی های ایستاده موجود در بازار کولر گازی هیوندای است. هیوندای در تولید محصولات سرمایش و گرمایشی پیشرفت قابل توجه ای داشته است. این کولر گازی شاید قیمت بالایی نسبت به رقبا داشته باشد ولی قابلیت هایی را دارد که به ارزش خرید این دستگاه اضافه می کند. این کولر گازی مناسب آب و هوای معتدل و گرم سیر است و قابلیت تولید گرما برای فصول سرد و سرما برای فصول گرم را دارا است.

کمپرسور این دستگاه از نوع اسکرول بوده و صدایی کمی را تولید می کند. ظرفیت این دستگاه 60000 BTU است که این ظرفیت می تواند یک انتخاب مناسب برای خرید کولر گازی ایستاده برای منزل باشد. البته که مصصرف پایین مهم ترین فاکتور برای خرید این دستگاه است. شما می توانید این دستگاه را با گارانتی شرکت هیوا سرویس خریداری کنید.

4- کولر گازی ایستاده گرین مدل GPS-H12P

یکی دیگر از کولر گازی های ایستاده موجود در بازار که محبوبیت قابل توجه دارد کولر گازی گرین است. این کولر گازی به دلیل حجم کمی که دارد بیشتر برای منازل و دفاتر متوسط و کوچک قابل استفاده است. این کولر گازی قابلیت سرمایش و گرمایش داشته و قیمت مناسب نسبت به رقبا دارد.

نوع کمپرسور این دستگاه روتاری بوده توانایی تولید سرما و گرما با ظرفیت 12000 BTU را دارد. این ظرفیت با کیفیت خوب قطعات این دستگاه هوای بسیار دل پذیری را برای محیط شما ایجاد می کند.

5- کولر گازی پرتابل هیوندای مدل 1234

یکی دیگر از کولر گازی های هیوندای این لیست که فروش قابل توجه داشته و توانسته رضایت بسیاری از خریدارن جلب کند مدل 1234 این شرکت است. این کولر گازی نسبت به مدل دیگر هیوندای در این لیست، حجم کمتری داشته و یک کولر گازی ایستاده برای منزل و دفاتر کوچک به حساب می آید. این دستگاه رقیب اصلی کولر گازی گرین در این لیست است اما به دلیل قیمت بالاتری که دارد بعد از کولر گازی گرین قرار گرفته است.

کمپرسور روتاری این دستگاه صدای بیشتری نیز نسبت به کولر گازی گرین ایجاد می کند. اما می توان گفت کیفیت این دستگاه اندکی بیشتر از شرکت گرین می باشد.

6- کولر گازی ایستاده ایولی مدل EVPR-12K

این کولر به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته به خوبی خود را در بین بهترین کولر گازی های ایستاده قرار دهد. این کولر گازی همانند نمونه های قبلی قابلیت سرمایش و گرمایش را داشته و بازدهی خوبی را از خود به نمایش می گذارد.

رده مصرف انرژی این دستگاه در مرحله A قرار دارد. این رده مصرف انرژی نشان می دهد که این دستگاه با کمترین مصرف انرژی بهترین هوا را برای شما تولید می کند. از ویژگی های خاص این دستگاه عملکرد ضد قارچ و تمیزکنندگی خودکار خود است. فیلترهای فابریک این دستگاه مجهز به ویتامین C است. از نظر قیمتی نیز جز کولر گازی های اقتصادی محسوب می شود و اینکه توانسته در رده اقتصادی جز بهترین ها قرار بگیرد یعنی می تواند انتخاب خوبی برای مشکل پسندان باشد.

7- کولر گازی ایستاده میتسوبیشی مدل MXZ

آخرین کولر گازی لیست ما یک کولر گازی با BTU بالاست که در سری کولر گازی های ایستاده مناسب اماکن بزرگ است. این کولر گازی رقیب اصلی کولر گازی هیوندای مدل WT3 است. از ویژگی های خاص این دستگاه قرار داشتن در رده انرژی A+ است. کم مصرف بودن در کنار بازدهی مناسب می تواند بهترین عملکرد یک کولر گازی را به نمایش بگذارد. کمپرسور این دستگاه برای تمام شرایط اقلیمی مناسب است و با ویژگی گرد و غبار گیری و آنتی باکتریال بودن می تواند عملکرد خوبی را برای شما به نمایش بگذارد.

این کولر گازی ایستاده برای منزل قابل استفاده بوده و شما می توانید به راحتی بدون داشتن نگرانی برای مصرف آن، از آن استفاده کنید. شما می توانید این کولر گازی را در اکثر فروشگاه های سرمایشی خریداری کنید.

6دقیقه مطالعه

لینک اشتراک مقاله با دیگران

[ratemypost]
مجتبی پورموسوی

مجتبی پورموسوی 79پست تا امروز

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه

  • علی اصغر
 جمشیدی

    مطلب به درد بخوری بود

    پاسخ دهید

  • حسینعلی
 عسگری

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین بنده ارسال کنین

    پاسخ دهید

  • امین
 حجتی

    شادکام و سلامت باشید

    پاسخ دهید

  • بابک سپهیار

    سلام لطف مکنید قیمت کولر گازی های پرتابل اعلام کنید ممنون

    پاسخ دهید

  • رئوف ترکان

    سلام شرایط اقساطی دارید

    پاسخ دهید

    • سرمایش

      سلام خیر نداریم

      پاسخ دهید

    • سرمایش

      سلام.خیر نداریم متاسفانه

      پاسخ دهید

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه